Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tablet PC / Bærbar PC

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er på udkig efter en lille bærbar eller tablet PC - helst ikke med større skærm en 12,1"

og ville i den forbindelse høre om, der var nogle af jer, der har erfaringer med f.eks. Zitech Z260?

Jeg er også åben for alternative forslag - dog ikke MAC :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:51

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 12:01
Jeg har haft god erfaring med Fujitsu Siemens helt små bærbare.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:43
Hvis den skal være ultra-mobil, kan jeg anbefael Dell X1 - den er sq en vinder!

Er der penge nok kan Asus W5F med dual anbefales, evt en Asus U5F eller S5A - alle super mobile.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:20
Jeg skal også have fat i en ny bærbar og tillader mig at stjæle din tråd lidt - brok dig hvis jeg er for meget :-)

Jeg begynder at læse på Handelshøjskolen i Århus til septemper og skal have anskaffet mig en ny bærbar computer; jeg har også overvejet og anskaffe mig en tabel pc og vil høre om du/andre har erfaringer med disse generelt og evt. i studie-forløb? I mine øjne virker det super smart at kunne tage noter "direkte" på skærmen istedet for at taste dem ind i word fx - men fungerer det også sådan i praksis.

Mvh Bjarke :)

Med venlig hilsen
Bjarke

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 21:32
Jeg har selv en ældre IBM X24, som er købt hos Laptops.dk. Jeg er ovenud tilfreds med den, og personligt synes jeg klar, at det er den lækreste subnotebook på markedet.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 22:24
Dato: 6/26/2006 9:19:43 PM Forfatter: Bekhoj
Jeg begynder at læse på Handelshøjskolen i Århus til septemper og skal have anskaffet mig en ny bærbar computer; jeg har også overvejet og anskaffe mig en tabel pc og vil høre om du/andre har erfaringer med disse generelt og evt. i studie-forløb? I mine øjne virker det super smart at kunne tage noter ''direkte'' på skærmen istedet for at taste dem ind i word fx - men fungerer det også sådan i praksis.

Kender et par stykker der har en tablet PC. De er sgu smarte, men med en lille laptop og microsoft OneNote, kører det lige så nemt for dig. Hvd jeg har hørt, så går der ikke længe inden man ikke gider at tage notater på den.

Blot en lille sidebemærkning
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:20
Jeg har prøvet at bruge sådan en tablet pc, den er da meget smart og lille, men jeg konkluderede at jeg var glad nok for min alm. laptop.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:21
Jeg har haft min IBM X31 et par år nu, og er glad for den lille maskine, den fylder cirka lidt mindre end et A4 ark i footprint, og så vejer den ca 1½ kg.

Fra ny havde den en batteritid på ca 6 timer - Det er fint til skolebrug.

Jeg skriver betydeligt hurtigere på en computer end jeg gør i hånden, så jeg ville ikke vælge en tablet-pc.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 19:47
Dejligt med så mange indlæg - det er fedt at høre jeres meninger :-)

Efter at have læst jeres indlæg indtil nu, så må jeg nok sige, at jeg hælder mere og mere til at finde mig en "lille" laptop frem for en tabelt PC, da mine noter nok bliver mere anvendelige, hvis jeg skriver dem direkte ind....

Siden min jagt begyndte har jeg haft et godt øje til de små fra IBM og Asus, men synes bare at priserne er lidt stive idet.... Det var i den anledning jeg hørte til erfaringer med mærker som f.eks. Zitech, som er lidt nemmere at komme i nærheden af for almindeligt dødelige

Lige nu har jeg en Acer TravelMate, der er et par år gammel, den er udemærket, men lidt stor, hvis den skal bruges på f.eks. en skolepult i et auditorium, selvom det "kun" er en 14" skærm. Men den største mangel ved denne er batteri-tiden - den holder ikke mere end et par timer. Så det kunne være, at jeg skulle se mig om efter en brugt IBM X31, hvis den kan holde 6 timer

Udover Laptops.dk er der så andre steder I kan anbefale at kigge?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)