hej Jeg har forsøgt mig lidt med en smule i det stille med SEO på 2 sider : nr1. på side 1. på søgeord : IncrediMail Letters nr 2. på side 1 på søgeord : Høng (kun overgået af google selv) Nu står jeg så med et nyt domæne, det omhandler forsikringer online, domænet er engelsk og jeg har fået en engelsk tekstforfatter til at lave 50 artikler opdelt i 5 kategorier på 4 søgeord. Er der andet jeg bør gøre for at få siden op på forsiden af Google ? Domænet er ca. 14 dage gammelt og der er ikke blevet gjort noget endnu, for at optimere det da jeg som sagt afventer de 50 artikler. Alle forslag modtages gerne. PS : jeg har købt et domænenavn, hvor alle søgeordene indgår i domænenavnet i den rækkefølge som det skrives når man søger f.eks. : søgeord den gamle rønne Vil meget gerne høre jeres kommentar til de 2 ovenstående forsøg og så det nye jeg har gang i. mvh Mogens Easy Webhost http://www.easywebhost.dk/ |
Hej Mogens
Der er jo utroligt mange ting som man kan gøre for at komme på forsiden hos Google, og en af de vigtigeste ting er jo nok at din kommende side er optimeret korrekt til det eller de søgeord du vil findes på. Selvom der ikke står så meget på min hjemmeside endnu, så kan du jo prøve at tage et kig på min artikel om grundlæggende søgemaskineoptimering hvor jeg forklare lidt om de mest nødvendige ting for at få en god side.
En anden vigtig ting er at du skal sørge for at få nogle relevante links til din hjemmeside fra andre sider som google finder troværdige. Du kan sikkert finde en god artikel om det på Google, for jeg har endnu ikke haft tid til at skrive om det.
Med venlig hilsen
Anders Nielsen