Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforpligtende tilbud til ny foreningshjemmeside

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg vil også gerne komme med et uforpligtende tilbud. Send mig gerne en e-mail på mail@gadensgaard.dk så vender jeg tilbage med et tilbud på opgaven.

Dbh

Kasper Gadensgaard

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:58

BESLUTNING TRUFFET

Vi har fået en programør, som de seneste 4 år har arbejdet i Tyskland til at udføre arbejdet.

Valget er faldet, fordi hun er lokalkendt og vi har muligheden for at udvikle siden med hende gennem et personligt møde og god løbende dialog.

Med andre ord, fordi vi kender hende personligt på forhånd. Det har vægtet i denne opgave.

Jeg vil gerne takke for alle de gode tilbud.

Senere skal jeg selv starte mit eget projekt og i den forbindelse får jeg brug for jeres hjælp. Til den tid vil jeg have alle jeres tilbud i baghovedet.  :)

Endnu engang tak for alle de gode tilbud, hurtige svar og den gode dialog jeg har haft med mange af jer.

Fra Ikast
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:06

Hej... jeg kan sagtens lave det på meget billig måde til dig, med mere eller mindre af alle de funktioner som du forventer.
Du kan kontakte mig på denniz20008@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 13:33

Jacob Ulfkjær:
Vi har fået en programør, som de seneste 4 år har arbejdet i Tyskland til at udføre arbejdet.

Men i har vel stadigvæk brug for et design?

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:54

Så vidt jeg er informeret, så kan hun også stå for design.

Men dette IKKE er tilfældet, så vender jeg selvfølgelig tilbage i tråden, men det er jeg nu ret sikker på. :) (Men ellers har jeg skrevet dig bag øret)

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 18:54

Jeg kan se at du allerede har fået mange tilbud, men skulle du ikke have bestemt dig endnu, vil jeg lige smide et link til vores referencer. Hvis du sender mig en mail, smider jeg vores prisliste tilbage.

http://www.purplecow.dk/cases

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:37

Hej Jacob

Det du efterspørger er et CMS site, hvor der er mulighed for selv at rette tekst, billeder, menupunkter, oprettelse af ubegrænset antal undersider.

Det er vigtig at kigge sig for og du skal klart ikke vælge joomla. Tænk langsigtet hvor du ikke begrænser dig. Det er også vigtigt at supporten er ok og det er den ikke hvis du vælger et billigt hosting tilbud, alle seriøse firmaet ligger f.eks ikke på one.com eller en af de mange andre discount hoteller.

Mit tilbud til dig er 7500 kr. inkl. design, fuld support og oplæring af Simplex CMS, daglig backup og 5 mail konti.

Jeg kan kontaktes gennem www.simplexcms.dk 

Med venlig hilsen
Niels Kristian Andersen

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 23:03
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)