Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk postkort i webshop???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa. Jeg kunne godt tænke mig at få en funktion med elektroniske postkort i min webshop babybaskets.dk. Webshoppen er en Dandomain løsning og jeg formoder at det er "ligetil" på den måde, at jeg får nogen til at programmere det og så lægger det ind på en almindelig side.

Er der nogen af jer, der har en sådan feature i en webshop eller på alm hjemmeside? - i givet fald, bliver det brugt? Fungerer det godt?

Er der nogen af jer, der programmerer den slags, som vil give mig en pris på, hvad det vil koste at få det lavet? Der skal være 4 forskellige postkort, to af dem skal man kunne uploade eget billede på + skrive tekst, et er et standard kort, hvor man bare skal kunne udfylde en tekst og det sidste kunne jeg godt tænke mig hentede produkter fra min shop (foto eller navn - gerne med link til hjemmesiden.)

 

Glæder mig til at høre om jeres erfaringer.

Mange Amino hilsener

Camilla

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Camilla!

Vi har lavet en række af sådanne postkort-systemer, både virtuelle hvor man kan sende elektroniske postkort til hinanden og fysiske, hvor man vælger et postkort, der genereres en PDF-fil som udskrives hos butikken bag webshoppen og sendes med ordren.

De virtuelle postkort-systemer vi har udarbejdet bliver blandt andet brugt af Nationalmuseet og her har der været meget stor respons på dem - de blev virkelig brugt.

Rent prismæssigt kommer det selvfølgelig meget an på hvilke faciliteter du ønsker at have med og hvordan du ønsker at kunne administrere systemet. Du er velkommen til at sende mig en PM, hvis du vil høre mere.

 

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som en spænden feature. Men frygter desværre det er lidt mindre ligetil end du regner med. Dandomain er ikke helt til at danse med. Svært at lave den forbindelse til dine andre produkter og nok også tvivlsomt at du får lov til at uploade filer til serveren som almindelig besøgende på siden. Dog er den ene af mulighederne, altså den med et standard kort hvor man blot udfylder tekst lige til. Du kan jo evt. starte med den mulighed, se om det bliver brugt og så gå lidt videre. Du kan også lave en hvor man kan vælge mellem en række foruddefineret billeder, f.eks. 10. Derefter udfylde teksten, lave et preview og så trykke se udkast og så sende den. Dette vil kunne laves på 3 timer.

 

Jeg kan godt lide ideen og tror funktionen vil blive brugt. Min time pris på denne type opgave er 220 + moms. Så med amino rabat er det velomkring de 500. Så er du ihvertfald igang med første del af projektet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

 

Tak for de første svar. Jeg har haft fat i Dandomain og der er ingen problemer med at lave de fire kort og have dem kørende i min webshop. Det er bare at klø på .

 

Jeg vil gerne høre om flere erfaringer med elektroniske postkort.

 

Mvh

Camilla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu vi er ved de mange gode ideer.... er der nogen der har erfaringer med reminder services på hjemmesider???

Kunne være ret så genialt, hvis jeg kunne minde folk om at de skal bestille en Baby Basket, hvis de besøger hjemmesiden flere måneder før de evt. får brug for en kurv....

 

Mvh

Camilla

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Camilla

Jeg lavede for 6-7 år siden postkortet til www.Frederiksborgmuseet.dk. Ved ikke om det er der mere.

 

Siden er der løbet noget mere vand i åen:

Jeg har lavet et engelsk sproget site med en bryllupsinvitation: www.PersonalWeddingInvitations.com
Brugerne kan, efter at billedet er oploaded, skalere og flytte deres eget billede inde i et hjerte hvorefter de kan printe det ud eller lave fysiske postkort af det.

Som det sidste nye, har jeg i mit eget Content Management System, Site-editor også gjort det muligt for mine kunder at beskære deres billeder on-line. På et hvilket som helst tidspunkt kan min kunde bare om-beskære billedet, hvis formatet skal ændres.


Kontakt mig, hvis du finder det interessant.

Mvh,

Christian

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)