Vi skal bruge 1 eller 2 flotte design.. Vi skal specifikt bruge det til et bestemt produkt, hvor det skal trykkes i guld eller sølv på sort overflade, men vi vil have et design der er så neutralt, at det kan gen-bruges på både gavepapir, poser, gavekort osv. Det skal ikke være alt for feminint eller maskulint, da det færdige produkt helst skal kunne ramme bredt i tøjbranchen.. dvs. det må ikke være fx blomster og hjerter. Da jeg ved, der er mange design-folk her inde, vil jeg gerne bede jer svare i dette indlæg og ikke bombardere mig med mails Det er et krav, at du kan fremvise min. 2-3 designs, du har lavet i forbindelse med andre lignende opgaver, inden vi sætter noget i gang. Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med samme type produkter eller har kendskab til modebranchen. Da vi er ivrige efetr at komme i gang, skal du helst kunne lave det inden for en kortere tidsramme, men ikke krav. |
Hej,
Det ville helt sikeret være en opgave for os! Jeg har ikke nogle referancer der minder om det er, men vi laver mange billeder og nolge sjove ting i vores design programmer når vi skal tænke kreativt, så det vil jeg meget gerne sende til dig så du kan se vores kreative evner ;)
Skriv evt. en mail til nc@drive-design.dk eller ring 6185 6211 og lad os tage en snak om det.
Rigtig god dag til dig!