Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave et fedt design?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal bruge 1 eller 2 flotte design..
Det skal være noget a la design man ofte finder på tapet, gavepapir og lign., hvor det er det samme mønster der bliver gentaget over hele overfladen.

Vi skal specifikt bruge det til et bestemt produkt, hvor det skal trykkes i guld eller sølv på sort overflade, men vi vil have et design der er så neutralt, at det kan gen-bruges på både gavepapir, poser, gavekort osv.

Det skal ikke være alt for feminint eller maskulint, da det færdige produkt helst skal kunne ramme bredt i tøjbranchen.. dvs. det må ikke være fx blomster og hjerter.
Det skal kunne trykkes både i lidt mindre størrelse, fx på en a5 overflade og også i større størrelse, fx på gavepapir, uden at designet virker for stort/småt.

Da jeg ved, der er mange design-folk her inde, vil jeg gerne bede jer svare i dette indlæg og ikke bombardere mig med mails Wink

Det er et krav, at du kan fremvise min. 2-3 designs, du har lavet i forbindelse med andre lignende opgaver, inden vi sætter noget i gang. Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med samme type produkter eller har kendskab til modebranchen.

Da vi er ivrige efetr at komme i gang, skal du helst kunne lave det inden for en kortere tidsramme, men ikke krav.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:40

Hej,

Det ville helt sikeret være en opgave for os! Jeg har ikke nogle referancer der minder om det er, men vi laver mange billeder og nolge sjove ting i vores design programmer når vi skal tænke kreativt, så det vil jeg meget gerne sende til dig så du kan se vores kreative evner ;)

Skriv evt. en mail til nc@drive-design.dk eller ring 6185 6211 og lad os tage en snak om det.

Rigtig god dag til dig!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:39

Hej Nina

Det vil vi meget gerne hjælpe dig med at designe - har sendt dig en privat mail.

Håber at høre fra dig!

MVH
Ann

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 20:29
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:31

Jeg har arbejdet som printdesigner hos flere forskeliige kommercielle danske tøjvirksomheder. Her har jeg lavet rigtig rigtig meget allover print som du efterlyser, samt mønstre, tern og strib,  Derudover har jeg lavet en del freelance grafik og markedsføring til modebranchen.

Du kan læse mere om mig på www.kidletter.dk

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:31

Nicolai Christensen:

Hej,

Det ville helt sikeret være en opgave for os! Jeg har ikke nogle referancer der minder om det er, men vi laver mange billeder og nolge sjove ting i vores design programmer når vi skal tænke kreativt, så det vil jeg meget gerne sende til dig så du kan se vores kreative evner ;)

Skriv evt. en mail til nc@drive-design.dk eller ring 6185 6211 og lad os tage en snak om det.

Rigtig god dag til dig!

Tak for budet men jeg vil heslt vælge en der har referencer fra lign. opgaver i forvejen, så jeg ved helt præcist hvad jeg får for pengene :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:32

Zuccez - Ann:

Hej Nina

Det vil vi meget gerne hjælpe dig med at designe - har sendt dig en privat mail.

Håber at høre fra dig!

MVH
Ann

samme til dig ann, jeg vil helst finde en som i forvejen laver ting i præcis den stil jeg søger efter, så jeg ved helt sikkert, at vi får det vi tror vi får for pengene :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:38

Martin Hemdrup:

Jeg har arbejdet som printdesigner hos flere forskeliige kommercielle danske tøjvirksomheder. Her har jeg lavet rigtig rigtig meget allover print som du efterlyser, samt mønstre, tern og strib,  Derudover har jeg lavet en del freelance grafik og markedsføring til modebranchen.

Du kan læse mere om mig på www.kidletter.dk

Hej Martin,

Kan se, at du har lavet nogle ting i stil med det vi søger, så det kunne godt være en mulighed.
Vi giver det lige en uges tid og så sortere jeg dem vi har fundet.. og så hører du fra mig :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:39
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:55
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)