Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Google Keyword Spy Tool - Dette er helt nyt.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet et gratis Google Keyword værktøj, der giver dig mulighed for, i 'real time' at se hvilke keywords dine konkurrenter bruger.

Dette "software" som egentlig bare er en lille Firefox applikation kan vende fuldstændig op og ned på din markedsføringnettet.

Med et enkelt klik, kan du se, her og nu, hvilke keywords der bliver brugt, i en hvilken som helst Adwords kampagne, for et hvilket som helst produkt, med det her software... og fik jeg nævnt at det er fuldstændig gratis...?

Dette software vil uden tvivl præsentere nogle ret fantastiske fordele for den der bruger det. Du vil ganske enkelt kunne spare en masse tid, penge og frustrationer ved brug af dette lille unikke værktøj.

Kig selv på det, download det nu og se hvad det kan gøre for dig... inden din konkurrent kommer først.

Download programmet her: http://www.ppcwebspy.com

/Anders

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hentede denne her igår, men den fandt ingen som helst keywords indenfor vores marked, selv der er mange der køber annoncer, og det er de samme der er altid, så mente den at inden af dem havde været aktive i en periode på 45 dage.

Måske den betalte version er bedre.

Er der nogle der har prøvet den med success?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker ikke med danske adwords annoncer, og de vil ikke love at den nogensiden kommer til det. Det er lidt en skam, da det er et rigtig "sjovt" tool :-)

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Toolet virker tilsyneladende heller ikke rigtigt med amerikanske sider. Læs f.eks. dette indlæg på Grizzly's glimrende blog.

Han har i sit foregående indlæg som et forsøg lokket sine læsere til at downloade et tool og konstateret, at stort set ingen af dem har reageret på, at skidtet ikke virker. I dette indlæg skriver han noget mere om PPC Web Spy og fraråder alle at bruge penge på det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er jo at systemets data skal være indsamlet over en længere periode og de skal vide hvilke data og keywords der skal undersøges, det er store mængder data der skal indsamles og i danmark vil det simpelthen ikke kunne svare sig for dem. Det kan aldrig blive realtime, der vil skulle laves alt for mange connections til google for at tjekke hvilke ord og fraser dine konkurrenter bruger hvis du bare har nogle hundrede keywords. Det er jo samme problem som der er med at lave et program hvor du fx kan tjekke din ranking på flere hundrede keywords uden at blive udelukket af google uden at det kommer til at tage evigheder, da de kan se at du laver en masse connections vil de prøve at lukke dig ude. Det kommer desværre nok aldrig til at virke med den slags, men det ville da være fede data at få fat i uden det koster alt for meget.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror mere at det kan være et middel til at samle email adresser ind.... så vil de prøve at sælge et andet tool ... måske.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Brad Callen har været i aktion gennem længere tid og har solgt forskellige former for software som virker (så vidt jeg har kunnet læse mig til). Så jeg tror som udgangspunkt ikke, at det er en scam.

Men samtidig prøver han meget aktivt at sælge alskens produkter via sine mailinglister, ved jeg fra tidligere download af en trial-version af et af hans programmer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Hej Niels,

Brad Callen har været i aktion gennem længere tid og har solgt forskellige former for software som virker (så vidt jeg har kunnet læse mig til). Så jeg tror som udgangspunkt ikke, at det er en scam.

Men samtidig prøver han meget aktivt at sælge alskens produkter via sine mailinglister, ved jeg fra tidligere download af en trial-version af et af hans programmer.

Ok... kender ham ikke.... så tog jeg fejl, så beklager jeg ;)

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Den virker ikke med danske adwords annoncer, og de vil ikke love at den nogensiden kommer til det. Det er lidt en skam, da det er et rigtig "sjovt" tool :-)

 

 

Nå, nu fik jeg det endelig til at virke med 2 annoncer, og de er danske, men det er stadig 2 ud af 30 jeg testede.
Og jeg må sige at der var nogle interessante ord jeg ikke selv lige havde tænkt over, så det er da ret interessant alligevel.

 

Det er nok bare hvis man har ændret sin annonce på en eller anden måde indefor de sidste 45 så vil den ikke kunne se noget, og det gør de fleste vel, hvis de optimere deres annoncer.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mente var at jeg testede 30 annoncer hvoraf dett kun var muligt at se 2 annoncørers keywords.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)