Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma/anbefaling af firma søges til indstilling af mine adwords

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger et firma som kan opsætte mine adwords. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det, og tror jeg bruger alt for mange penge pr. enkelt klik.

 Kan du anbefale et firma til mig eller kan du tilbyde mig en indstilling, så kontakt mig her igennem med en pris og hvad præcist det indbefatter.   ELLER send til kontakt@dincomputerhjaelp.dk.

 

 

Med venlig hilsen

Glen Rose
Din Computerhjælp 

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen,

Jeg synes du skal finde ud af om du vil have et firma til at administrere din kampagne eller have dem til at sætte kampagnen op. Det lyder umiddelbart som om du KUN vil have dem til at strukturer din Adwords kampagne og det er altså en dårlig løsning for dig - Medmindre at du har tænkt dig at sætte dig grundigt ind i Google Adwords - Men det lader det ikke til...

Jeg synes du skulle få et par uforpligtede tilbud fra et par forskellige Adwordsfirmaer og hører hvad de kan tilbyde dig. Det mest gennemskuelige afregning af Google Adwords er at betale for at få kontoen administreret. Så giver du en månedlig fee, også optimerer firmaet din kampagne.

For at du kan følge med i forløbet(hvis du vælger at få et firma til at administrer din konto) skal du bede dem sende en ugelig/månedlig rapport. Den rapport skal indholde: Pris pr. konvertering - Konverteringsfrekvens - CTR.
Dette er et must, på den måde vil du få mest muligt ud af samarbejde med dit kommende Adwordsfirma.

- Hvis du stadig ønsker at betale et firma få en opsætning synes jeg hellere at du skal bruge dine penge på en Adwords Kursus/workshop. Det giver meget mere, også ved du rent faktisk også hvordan du skal optimere osv. Fremfor at du overtager en "fremmed konto" du ikke kan gennemskue.

Held og lykke med det hele!

 

 

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

 

Det lyder som en rigtig god ide. Jeg tror jeg prøver at finde nogle til at administrere min adwords.

Takker

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :)

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil råde dig til at du får din adwords kampagne sat op i dit eget navn og at du har en klar aftale med dem der sætter den op for dig/administrere den om hvad det vil koste dig at opsige samarbejdet, der er nemlig en del adwords firmaer der har lange opsigelses frister og som insistere på at have din adwords konto i deres navn så du ikke har mulighed for at skifte udbyder eller selv at overtage administrationen uden at du skal til at starte forfra.

En adwords konto opbygger værdi jo længere du har den, google kan nemlig godt lidt faste kunder/indtægter så det kan være noget af et tilbageskridt at skulle starte forfra efter at kontoen har kørt sig varm.

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen

 

Jeg vil gerne hjælpe dig med din AdWords kampagne. Jeg har arbejdet med AdWords i lang tid og har taget eksamen hos Google.

Jeg kan tilbyde jeg følgende service: opsætning, optimering, kursus og løbende administration eller en kombination af disse.

 

Altid til en fast og yderst rimelig timepris.

 

Ring eller skriv hvis det har din interesse.

 

Mvh,

 

Peter Munck

petermunck@gmail.com

60735193

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

seo:

Jeg vil råde dig til at du får din adwords kampagne sat op i dit eget navn og at du har en klar aftale med dem der sætter den op for dig/administrere den om hvad det vil koste dig at opsige samarbejdet, der er nemlig en del adwords firmaer der har lange opsigelses frister og som insistere på at have din adwords konto i deres navn så du ikke har mulighed for at skifte udbyder eller selv at overtage administrationen uden at du skal til at starte forfra.

En adwords konto opbygger værdi jo længere du har den, google kan nemlig godt lidt faste kunder/indtægter så det kan være noget af et tilbageskridt at skulle starte forfra efter at kontoen har kørt sig varm.

 

En klar aftale er naturligvis altid at foretrække for alle parter. Men hvis du får en aftale hvor du med kort varsel kan opsige aftalen og overtage det arbejde leverandøren har lagt i det, så kommer du enten til at betale for deres arbejde på anden vis, eller også overlever leverandøren ikke længe. En godt opsat Adwords konto har høje initielle omkostninger som naturligvis skal dækkes ind. Der er intet odiøst i at ville tjene penge på det arbejde man laver.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

Hej Glen

Det kan godt være jeg har udtrykt mig uklart. Men for at der ingen tvivl skal være er mit tilbud som følgende:

Mit tilbud er baseret på en fast timepris for mit arbejde. Kontoen er naturligvis i dit navn, kun du har adgang og har alle rettigheder til kontoen. Det eneste du betaler mig for, er den tid jeg bruger på at optimere din kampagne. Første indledende møde, hvor vi kigger på din konto og tager en snak om hvilke muligheder der er, er naturligvis helt gratis. Hvis du derefter gerne vil drage nytte af min viden, starter taxameteret.

Du afregner direkte til Google og til kostpris. Der er ingen binding, krav eller opsigelse. Kun en fast timepris for mit arbejde, som var det en maler eller tømre du hyrede. Langt de fleste gange kan jeg faktisk tjene mig selv hjem i løbet af få måneder. Enten ved en lavere klikpris, eller ved større udbytte indenfor samme budget.

Vil du eller andre høre mere er i meget velkommende til at kontakte mig,

Med venlig hilsen

Peter Munck

petermunck@gmail.com

60735193

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)