Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste bogføringsprogram?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan ofte læse sig til at den bruger har vrøvl med sit bogføringsprogram.

Så hvilket program er det bedste og nemmeste?

Nogle siger C5!

God weekend

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:05

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 17:04

Jeg tror det er meget forskelligt, og afhænger af ens behov.

Det bedste og nemmeste er i mine øjne e-conomic, det kan alt hvad en virksomhed af op til mellemstørelse har brug for, og det er nemt og overskueligt.

SummaSummarum er for mig langt fra så godt som e-conomic, da det har nogle mangler, som jeg har svært ved at leve med i mit arbejde som bogholder.

C5 - ja, undskyld, men det er det værste bogføringsprogram jeg har arbejdet med, og jeg arbejder med det flere dage om ugen. Det kan ekstremt meget, men det er bestemt ikke let og ligetil og overskueligt, og så er søgefunktionen stort set ikke-eksisterende, hvis man kun har en tekst man vil søge på f.eks. Det er svært at få overblik over en bogføring/transaktion, uden at have en mindre doktorgrad (my point of view).

Jeg har hørt, at Saldi skulle være fint - men har ikke selv erfaring med det.

Hvis vi bevæger os over i navision, er det også rigtig lækkert, men dyrt og ikke så nemt - men kan en hulens masse.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 171
Fra  Redmark Skrevet kl. 17:07

Hvad er højest : Rundetårn eller et tordenbrag?

Undskyld spørgsmålet, men dit spørgsmål er svært at besvare uden at kende behovet. Eksempelvis er der flere brugere, hvilke moduler er der behov for (f.eks. sagssystem, lager, fakturering osv.), skal du være online via internettet, skal det være fremtidssikret mht. skalerbarhed osv.

Så hvis du kan beskrive behovet er det lettere at guide dig ind på, hvilket system, der kan dække dit behov.

Men C5 som du nævner er da absolut en kandidat, der findes dog billigere løsninger, hvis behovet ikke er til mere - f.eks. SummaSummarum. 

32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:07

Det der e-conomic....... kan man ikke købe det? Det ser ud som om, at man kun kan købe abonnement og det er sgu irriterende ;o)

Måske har jeg overset noget....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 31. Jan 09
Fra  Redmark Skrevet kl. 17:11

e-conomic afvikles via internettet og derfor kan man ikke købe det, men skal tegne abonnement.

Det installeres med andre ord ikke på din pc som f.eks. C5 og SummaSummarum gør.

Abonnements tankegangen er også bedre for e-conomics da det giver en fremadrettet fast indtægt. Og brugeren  overser ofte, at de nok er billigt pr. måned, men på sigt bliver det dyrt f.eks. sammenlignet med at købe SummaSummarum eller C5.

Partner i www.redmark.dk

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 17:11

Nej, e-conomic er på ren abonnement, det kan ikke købes :) Og det rene abonnement kan godt være dyrt på den lange bane, men hvis du køber et program, skal du selv finansiere opdateringer, tilretninger osv - de omkostninger har du ikke med abonnement :) 

Som Henrik skriver, er det meget afhængigt af dit behov. Har du behov for, at en ekstern bogfører for dig, eller har adgang til dit bogholderi fra nettet, er det klart et internetbaseret program du bør vælge, og der tror jeg de alle er på abonnement, uden at være helt sikker.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 17:21

Ja, men så styrer man selv udgifterne ;o) Jeg hader bare abonnementsaftaler, for de ender altid med at blive meget meget dyre på lang sigt, uanset hvad det handler om.

Hvis du har de andre internetbaserede i hovedet, må du da meget gerne skrive dem her. Så kan vi selv lige checke dem ud ;o)

Jack

Tilmeldt 31. Jan 09
Fra  Redmark Skrevet kl. 17:28

Partner i www.redmark.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 17:46

Takker ;o)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)