Hej Aminoer Mit firma hedder TM-SOFT og Jeg har udviklet en software, hvor man på en enkelt måde kan sende spørgsmål til en infostander med trykskærm. Softwaren hedder Smiley Outlet. Medarbejdere der har adgang og autorisation til Smiley Outlet kan fra dette program sende ét eller flere spørgsmål til butikkens/ restaurantens kunder.
Typisk anvendes trykskærm på vores infostander i butikken til at indhente kundernes svar.
Spørgsmålet til kunderne er ikke prædefineret og behøver ikke at relatere sig til kundetilfredshed. Princippet er blot, at spørgsmålene skal kunne besvares ved klik på én Smiley eller ét andet ikon. Spørgsmål kan således også relatere sig til en begivenhed, som man ønsker feedback på.
I programmet konfigureres kundernes skærmbilled/infostander. Skærmbilledet sammensættes af en række ikoner og tekstblokke. Figuren nederst til venstre viser et eksempel på kundens skærmbilled.Til ikonerne kan man tilføje en tekst og kommentarknap, som placeres umiddelbart under ikonet. Det kræver en standerløsning med tastatur for at indhente kommentarer.
Der angives ligeledes i hvilket datointerval spørgsmålet er aktivt, og om spørgsmålet er afhængigt af et andet spørgsmål. Ved afhængige spørgsmål er det muligt at stille et uddybende spørgsmål til det foregående spørgsmål. Eksempelvis kan man spørge kunderne, om de har haft en god oplevelse, og på det efterfølgende afhængige spørgsmål kan kunden svare på, hvad der har påvirket svaret.
På baggrund af svarene dannes der en række standardrapporter. Har man flere standere på systemet kan disse benchmarkes mod hinanden. Én anden mulighed er synliggørelse af svarene på en tidsakse. Programmet indeholder de mest gængse analyser og er det ikke tilstrækkeligt kan dataene eksporteres til andre programmer.
Smiley Outlet giver en Her og Nu tilbagemelding fra kunderne på en enkel og fleksibel måde. Vi kalder det ”Instant Response”.
Se også www.tm-soft.dk
Lad mig høre fra dig, hvis du finder dette interessant.
MVH Tom Myrdal
|
Hej Tom.
Vi er muligvis interesseret og kan måske kombinere standeren med salg af vores produkter.
Hvilken mål har standeren?