Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Postmix

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke lige om jeg skriver det her det rigtige sted, men ellers så må jeg jo lige hoppe det rigtige sted hen efter jeg evt. har fået nogen svar =)

Det jeg har gået og undret mig lidt over, er om der er nogen af jer der evt. ved om der findes et alternativ til f.eks. coca colas "postmix" løsning: (altså en pistol der blander forskellige sirup-smagstoffer, med soda) og vupti så der cola, lemon, sprite, fanta osv.) ...

Kunne være lidt interessant at se om der evt. var et marked for noget konkurrende (billigere) ..

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:50
Ved ikke lige om jeg forstår dit spørgsmål...

Er det maskinen eller indholdet du ønsker dig?

Der findes jo Pepsi cola, som alternativ til coca-cola... (og muligvis også royal unibrew)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Jeg vil gerne have maskinen, samt indholdet, hvis man kunne få et helt andet produkt end eksempelvis coca cola /pepsi...

jeg syntes bare ikke jeg kan opdrive en postmix maskine som ikke er "ejet" af giganterne...

Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:02
Prøv at kontakte Micromatic (www.micromatic.dk). De er i hvertfald producenter af fadølsanlæg, så de kan måske hjælpe dig mht. maskinen.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:32
Nu ved jeg ikke om du vil have det hjemme eller til en cafe, men sådan et PostMix anlæg er jo ikke helt lille, hehe, så hvis det er hjem til kan du jo overveje en SodaStream (hvis de stadig findes ).

/Henrik

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:38
Dato: 6/27/2006 11:31:36 AM Forfatter: Henrik Meyer
Nu ved jeg ikke om du vil have det hjemme eller til en cafe, men sådan et PostMix anlæg er jo ikke helt lille, hehe, så hvis det er hjem til kan du jo overveje en SodaStream (hvis de stadig findes ).

/Henrik

Den superseje sodastream maskine er heldigvis relanceret, og kan bl.a købes hos Elgiganten.

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:08

Jacobs fullhouse, og Inco handler med et produkt, tasty soda,bag in box, colaen er god også cola light,  smager som det rigtige produkt, det er halv pris af coca cola, du køber connector samme sted. Appelsinen og "spriten" skal du købe hos pantom.dk, ca 1/3 af prisen. Her skal du sætte et rustfrit rør i enden af din slange det kommer nemlig i dunke. Jeg har undersøgt markedet fra den ene ende til den anden, det her er den billigste og smagsmæssigt den bedste løsning.

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:14

Du kan købe maskinen hos Holtec.dk, eller hos pantom.dk Hvis du er storforbruger og køber alt siruppen hos tasty soda, kan du muligvis få dem til at stille maskinen op. Maskiner fås fra ca 20.000 ses også brugte i den blå avis

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 14:36

Jeg kan sælge sirup til cola og cola ligt.. Smager ligger 99% tæt på den rigtig ecola. Man kan ikke smage forskellen mellem orginal og den jeg sælger..!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)