Der er mange gode bud. Her er mine to: 1: Anders "Anden" Matthesen. Han er jo ved at have opbygget sig lidt af et imperium med sig selv som banefører og brand. 2: Miracle-direktør Mogens Nørgaard. Et fantastisk menneske og en dygtig iværksætter. Han kunne også fortælle om sit syn på ledelse, kreativitet og meget, meget mere. Se fx hans mange videoer på www.miraclechannel.dk Glæder mig til at høre det - uanset hvem det bliver :-) |
Hvilken hjerne vil du grave i? | Thorborgs Talkshow
Hej med dig :-)
|
Kanon ide. Vi mangler bare at Martin kan bande lige så meget som Gordon Ramsey :) /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Martin Lindstrom Har skrevet bøgen BRANDsense, og har hjulet Microsoft og andre kæmpe store virksomheder med branding. |
Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet
Nu vil man snart gerne høre lidt fra Benjamin Gundgaard ;) Tak for et godt show, Martin! Vi ses den 27. |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Jeg kunne sindsygt godt tænke mig at høre et interview med Søren Kjær - Manden der blandt andet står bag det gude smukke milk bord.
Læs eventuelt denne artikel om ham |
Mvh
Mathias Bak
Hej, Jeg kunne godt tænke mig et interview med Casper Ravn-Sørensen eller Rune E. Lundager. Begge to kompetente mennesker, med pirat-viden indenfor online- og affiliate marketing. |
Jeg kunne godt tænke mig at der bliv gravet lidt i enten Jacob Risgaard, Mike Nielsen eller Mark Nielsen fra Entertainment Trading ApS - Coolshop. Om hvordan de startede i 2002 og har kæmpede mod de store detailbutikker, samt deres måde at drive virksomheden på. De har jo lige vundet 3 e-handelspriser, samt er i det meste af europa. Det kunne været fedt med et thorborg talkshow på en 2 timers tid, og samtidig høre hvad der er gået galt, hvad de kunne have ændret - og om de stadigvæk har tænkt sig at flytte det hele til udlandet.
|