Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du min mentor?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du en vinder, har du været selvstændig eller leder i mange år. Har du overskud til at besvarer en iværksætters mange spørgsmål og lyst til at give noget igen

Jeg er typen der er på vej mod noget og ikke væk fra noget. Jeg har derfor brug for løsningsforslag og erfaringer.  Ikke gode råd om, hvad jeg ikke skal gøre (de burde ikke være nødvendige hvis først skrevne behov er opfyldt, - altså hvordan jeg kan gøre det rigtigt)

Jeg er 25 år og bosiddende på sjælland.  Jeg læser Markedsføring på 2 sem. (For at skabe noget mere ballast og troværdighed omkring mit virke)

Jeg har to virksomheder der beskæftiger sig med markedsføring over for den unge forbruger. Om du er inde for samme felt er ikke afgørende. Det der er vigtigt er at vi kan skabe noget og at jeg føler jeg kan ”spejle” mig i dig.

Du kan  bla. bistår og rådgive mig omkring

·         Samarbejdspartnerforhold

·         Salgsoptimering

·         Virksomhedsstrukturering

·         Personlig udvikling

Jeg læser desuden med stor interesse:

Zig Ziglar

Anthony Robbins

Martin Lindstrøm

Paul Arden

Stephen R Covey

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Såfremt du kan bruge 30 års erfaring som selvstændig opstart af 2 virksomheder samt rådgiver i flere rekonstruktionsopgaver og du ikke tror der er noget der er gratis i denne verden, er du velkommen til at kontakte mig på 29924519 i morgen onsdag.

Mvh

Bertil Vrou Thomsen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)