En af mine kunder, www.greenspeed.dk, ønsker at slå sig fast på markedet for rengøringskoncepter.
Vi har netop købt annonce i HORESTA''s medlemsblad, for alle restuaranter og hoteller. I kan se annoncen her: http://www.cygnet.dk/referencer/greendspeed.jpg. Dette udkommer den 26/6 og der skal hjemmesiden var mere lækker...
Hvis i var i mit sted, hvad ville i så gøre for at få mere trafik samt konventering på siden. Skyd endelig... På forhånd tak.
Overskrifter skal fortælle. Være et resume af resten. For eksempel: Mopholder Teleskopskaft skulle istedet være Øg effektiviteten
De besøgende kommer sjældent lengere end forsiden, så forsiden skal være "kortet" over alle siderne. Alt det der er vigtigt for virksomheden, skal være at finde på forsiden.
Introduktionstilbud i toppen siger absolut ingenting. Lav noget ud af det.
Generelt vil folk slippe for gætterier, de vil vide det hele omgående, ellers er deres interesse forsvundet.
Om mængden af tekst er som den skal være, er vel individuelt. Den er lidt overvældende til mig. Men den retter sig vel også i mindre grad til enkelt forbrugere ? Er det ikke mest til erhvervsmæssig brug ? Jeg læser det som at man med siden retter henvendelse til begge segmenter. Annoncen er mod erhverv, ikk ? Måske det kan overvejes om der skal være en adskillelse på dette punkt.
En vigtig ting er ihvertfald tekstens korrekthed. Der er flere "smuttere" - alene på forsiden. Det signalerer noget mindre godt til mig - nok især når man lovpriser et "nyt revolutionerende" produkt.
Jeg står bag en reklamefilmkonkurrence ved navn Kort&Godt. Jeg kunne godt forestille mig at denne konkurrence ville være denne virksomhed til gavn. Du kan evt. læse mere om konkurrencen på hjemmesiden: http://www.kortoggodt.info eller ringe til mig 26 99 33 13