Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af rengøringskoncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
En af mine kunder, www.greenspeed.dk, ønsker at slå sig fast på markedet for rengøringskoncepter.

Vi har netop købt annonce i HORESTA''s medlemsblad, for alle restuaranter og hoteller. I kan se annoncen her: http://www.cygnet.dk/referencer/greendspeed.jpg. Dette udkommer den 26/6 og der skal hjemmesiden var mere lækker...

Hvis i var i mit sted, hvad ville i så gøre for at få mere trafik samt konventering på siden. Skyd endelig... På forhånd tak.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 03:21
Lige nogle hurtige ting:

• Kontakt info skal være på forsiden.

• Overskrifter skal fortælle. Være et resume af resten. For eksempel: Mopholder Teleskopskaft skulle istedet være Øg effektiviteten

• De besøgende kommer sjældent lengere end forsiden, så forsiden skal være "kortet" over alle siderne. Alt det der er vigtigt for virksomheden, skal være at finde på forsiden.

• Introduktionstilbud i toppen siger absolut ingenting. Lav noget ud af det.

• Generelt vil folk slippe for gætterier, de vil vide det hele omgående, ellers er deres interesse forsvundet.

Ellers en pæn side. Held og lykke med projektet
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 20:05
Hej Cygnet

Om mængden af tekst er som den skal være, er vel individuelt. Den er lidt overvældende til mig. Men den retter sig vel også i mindre grad til enkelt forbrugere ? Er det ikke mest til erhvervsmæssig brug ? Jeg læser det som at man med siden retter henvendelse til begge segmenter. Annoncen er mod erhverv, ikk ? Måske det kan overvejes om der skal være en adskillelse på dette punkt.

En vigtig ting er ihvertfald tekstens korrekthed. Der er flere "smuttere" - alene på forsiden. Det signalerer noget mindre godt til mig - nok især når man lovpriser et "nyt revolutionerende" produkt.

God vind..

Mvh/

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:16
Jeg takker for kommentare og ideerne, der er en del allerede der at gå videre med.

Salget er dog kun til virksomheder, ikke privat.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:36
Kære Kristian

Jeg står bag en reklamefilmkonkurrence ved navn Kort&Godt. Jeg kunne godt forestille mig at denne konkurrence ville være denne virksomhed til gavn. Du kan evt. læse mere om konkurrencen på hjemmesiden: http://www.kortoggodt.info eller ringe til mig 26 99 33 13

Mvh

Tommy Duus

Kort&Godt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)