En mikronet virksomhed som min, skal til tider træffe nogle tunge beslutninger og når man har et netværk skal det jo også bruges. Så må vi se om det kan hjælpe en videre!
Efter at ha været I gang I næsten to år på Nordfalster, hvor jeg ville ha fat på nogle af de større erhvervs- og industrikunder, kan jeg nu se at der IKKE er et marked for mig og der er heller ikke udsigt til noget seriøst. Derfor har jeg besluttet at rykke tilbage til København/Nordsjælland, hvor jeg kommer fra. Omkring den 1.marts flytter jeg til Frederikssund.
Det har været en meget lang og tung overvejelse, men jeg følger ikke der er grundlag nok for min virksomhed her i området.
Da jeg næsten starter på bar bund, ville jeg høre mit netværk om der er nogle der har, eller kender nogle der har behov for billeder, I en seriøs kvalitet.
Jeg er uddannet reklamefotograf og laver mange forskellige ting. Men primært inden for erhvervs- og industrikunder, som erhvervs portrætter og produktbilleder. Alt bliver leveret digital tog klar til brug, efter jeres behov.
I kan se nogle af de ting jeg laver på min webside www.larsdalby.dk
Nogle af de nye muligheder er at jeg er ved at få et samarbejde med en anden fotograf, som har et moderne fotostudie på 500 m2. Dette kan jeg leje efter behov og løse nogle af de større studie opgaver, som jeg syntes der er interessante og udfordrerne. Mindre studie opgaver har jeg mulighed for at lave i Frederikssund, hvor min daglige gang også bliver.
Som tak for jeres støtte og interesse giver jeg 20% i rabat på alle opgaver, der løses fra i dag og til min flytning den 1.marts.