Pris 3200,- http://www.medion.de/ms/aldi/md8835/dk/flash.html
|
Hvorfor vil du sælge den?
Pris 3200,- http://www.medion.de/ms/aldi/md8835/dk/flash.html
|
Hvorfor vil du sælge den? |
Jeg ER MAC-MAND! Købte den for at give det en chance til med PC, men forbliver æble-fan. :) Har arbejdet i IT branchen i 4-5 år, så har prøvet alt fra IBM, HP, Dell osv.... og jeg er ikke skuffet over Medion. :) |
Hejsa. Jeg vil gerne byde 1500kr (udfra følgende betragtninger: Grafikkortet har nok en brugtværdi på 200-250kr (koster 400kr fra nyt) Harddisken har en brugtværdi på 250kr (ny 500gb hdd koster 350kr ca.) Processor ca. 500kr. - koster under 1.000kr fra ny)
Windows inkl. service pack 1 må du gerne beholde eller sælge til en anden. |
HAHA, hvis du som selvstændig har så meget tid til, at sidde og skrive et så nytteløst indlæg - og samtidig bruger tid og kræfter på at tjekke priser på løsdele rundt omkring, så har du ganske enkelt for LIDT at lave. Du køber dig bare delene selv og samler din bambus-maskine. Når du er en haj til det og gerne vil spare penge, så kan jeg ikke se hvad du skal bruge en på forhånd samlet maskine til - og da prisen er angivet med 3200kr, så ville det nok være ganske urealistisk at jeg går ned med over 50% i pris. Simon
|
Jeg kan ærlig talt ikke se hvad problemet er - jeg handler med IT-udstyr til dagligt og jeg ved godt nogenlunde hvad tingene koster - det bruger jeg ikke timer på at finde ud af. Jeg synes ikke det er urealistisk at folk skal gå ned i pris - jeg handler en del i den blå avis hvor jeg oplever det tit - folk skal simpelthen lige have at vide hvad deres ting er værd - og være opmærksomme på at de ligeså godt kan realisere deres tab så hurtigt som muligt - tabet bliver større for hver dag - så hurtigt går det med computerudstyr. Men ja - jeg har også for lidt at lave - det er derfor jeg supplerer min beskæftigelse med handel i bl.a. brugt computerudstyr ( du kan se hvad jeg sælger på www.olsens-it.dk og auktioner.qxl.dk/olsen-it )
Hvis du tror folk bekymrer sig om hvad du har givet for din computer - så vil jeg gerne ønske dig velkommen til den virkelige verden.
Jeg kan ikke se hvorfor jeg nærmest skal overfaldes for at komme med et bud. Windows koster da vidst også omkring 1.000kr - så hvis du beholder den selv er jeg kun gået 700kr ned i pris i forhold til den du har angivet.
Er din holdning at når man er selvstændig så skal man bare købe hvad som helst uden at bekymre sig om genstandens værdi? "Fordi man har nok at se til" ? :)
Hvis der virkelig findes folk der ikke tjekker varens værdi før de handler, men bare tænker "nåja - så støtter jeg en amino-bruger" - jamen det kan jeg ikke hamle op med. |
Yes yes... Ha' en herlig dag Mr. Big All-Biz Olsen. |
Tak og i lige måde ! Jeg ønsker dig held og lykke med salget |
Hej. Jeg er ineresseret,men hvor kan jeg evt. se din Medion? Mvh.S.O. |
Hej. Privat er det sydsj., men jeg har kontor i Brøndby - så den kan efter aftale ses begge steder. |