Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv Bilvask.Nu franchisetager - Fyn og Jylland.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Allesammen.

Såfremt du har et ønske om at drive virksomhed, er PJATTET med hårdt arbejde og bilers udseende, men mangler et godt koncept.

Så overvej at blive Franchisetager hos www.bilvask.nu .

Konceptet er ret enkelt - Mobil bilvask.

VI har idag 2 afdelinger, i København og Køge, og forventer snart at åbne i Nordsjælland.

Nu sidder der garenteret en række mennesker og tænker:  "jamen, franchise - for at vaske en bil? er det nu også nødvendigt?"  For at svare dem så ærligt som muligt må jeg sige "nej, det er ikke nødvendigt!"

Dog har jeg lagt mærke til at vore konkurrenter holder i 1-3 år, og så skifter de branche igen. Vi har været her i 5 år, og har en rigtigt givtig forretning. Så et eller andet må vi kunne finde ud af.

Jeg lover ingen guld og mange penge, med mindre de er villige til at arbejde BENhårdt for at få deres succes.. For det er flid der skal til, intet mindre.

Netop grundet ovenstående, har vi valgt at tage en meget lille start omkostning / entry fee, og så et lidt højere løbende franchise fee.. Med andre ord - tjener du ingen penge, tjener vi som franchise ingen penge. Det er vel så fair som det kan blive.

Klik ind på min hjemmeside, bliv klogere, og skriv eller ring til mig hvis du vil have lidt mere info eller du har spørgsmål.

 

Mvh.

Michael VIlnov Hansen

Bilvask.,Nu

Smallegade 28

DK-2000 Frederiksberg

Info@bilvask.nu

 

 

Ville du vaske bilen i hallen, hvis du havde mulighed for at der kom en og gjorde det imens du var på arbejde, og du kunne trække det fra i firmaet?

  • Ja selvfølgeligt - Det er jo MIN fritid, og en måde at slippe væk fra konen. (54,5%)
  • Nej aldrig igen - Det er vildt belastende at stå i kø Søndag, når man kan se bold og slappe af (36,4%)
  • Jeg er faktisk ligeglad - Min Ford X/Y/Z fortjener ikke en vask hverken på den ene eller anden måde. (9,1%)
  • Totalt antal stemmer: 11
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)