Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig nummer 1 på google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lykkedes det endeligt!

Se beviset her...

Jeg lavede først en masse OnPage optimering (så meget som jeg kan finde ud af), men da det ikke var nok, begyndte jeg at lave links til siden.

Bl.a. lavede jeg en signatur her på amino med søgeordet i ankerteksten og derefter gik jeg hele semoblog.com's liste igennem.

Jeg skrev desuden linket på nogle af mine youtube-video'er og det har også givet en del links da beskrivelse til videoen tit kommer med når folk skriver om videoerne rundt omkring på deres sites.

Dette har tilsammen givet 204 links til sitet ifølge Yahoo. Og det var altså det der skulle til for at give en førsteplads på google :)

P.S. Det er egentlig sjovt at sitet slet ikke er at finde på søgeordet "Le Mans" mens "Le Mans 2007" giver en førsteplads.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:20

Nu vil jeg ikke ødelægge din glæde, men er det noget folk rent faktisk søger på og skaber trafik til dig på? En førsteplads i sig selv er jo kun noget ved, hvis den rent faktisk giver noget relevant trafik til dit site.

Jeg må indrømme at jeg nok ikke ville søge på le mans 2007 hvis jeg skulle finde informationer om Le Mans 2009. Wink

Jeg var forøvrigt selv dernede tilbage i 2006, en ganske fed oplevelse. Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 21:41

Anders Christensen:

Nu vil jeg ikke ødelægge din glæde, men er det noget folk rent faktisk søger på og skaber trafik til dig på? En førsteplads i sig selv er jo kun noget ved, hvis den rent faktisk giver noget relevant trafik til dit site.

Jeg må indrømme at jeg nok ikke ville søge på le mans 2007 hvis jeg skulle finde informationer om Le Mans 2009. Wink

Du har desværre fuldstændig ret.

Det giver stort set ingen trafik. Under 10 besøgende om måneden på det søgeord. Jeg ville egentlig helst have den til at ranke på "Le Mans", men det var for svært. Så jeg valgte at satse på en lidt mere Long Tail strategi. Set i bagspejlet ville det dog være meget bedre ikke at bruge årstallet, men istedet "Le Mans Billeder" eller noget i den stil. Men så er den lektie lært :)

Og ja, det er en super fed oplevelse :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:44

Køb et rigtigt Domæne, smid et community og Facts ind, så der er mere end din tur at komme efter. Ved selvfølgelig ikke hvor seriøst din side er men det ville da helt klart gøre det lidt mere generelt og mulighed for andre at fortælle om deres tur og evt. arrangere ture i fremtiden.'

:)

Mvh

Per Jespersen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 21:56

Perbj:
Køb et rigtigt Domæne, smid et community og Facts ind, så der er mere end din tur at komme efter. Ved selvfølgelig ikke hvor seriøst din side er men det ville da helt klart gøre det lidt mere generelt og mulighed for andre at fortælle om deres tur og evt. arrangere ture i fremtiden.'

Hej Perbj

Mange tak for dit forslag.

Det er desværre slet ikke det der er målet med siden. Det er kun for at finde ud af hvordan det der SEO fungerer :)

Mvh

Jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)