Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af software

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har fået en god idé til et program jeg gerne vil have udviklet. Programmet er en slags tillægsprogram, som kan sælges som OEM til producenter af et specielt type program (som der iøvrigt findes mange producenter af).

Da jeg ikke selv er udvikler og ikke har de store resourcer til rådighed, forestiller jeg mig at finde en udenlandsk programmør til opgaven.

Men hvordan griber jeg sagen an ? Han kan jo i princippet bare stjæle min idé....

Gode forslag modtages!

:-) Jens

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Du kunne jo sogså finde en samarbejdspartner her i DK, som kunne være med til at videreudvikle ideen.

Typisk er selve programmeringen ikke det eneste i sådan et projek. Salg,marketing videreudvikling og tilpasning kommer oveni. Derudover vil de fleste programmer have behov for en continuerlig udvikling for at følge med kundernes behov - som  jo skifter over tid.

Hvis du er helt sikker på, at produktet endnu ikke findes nogen steder, så lav en kontrakt med programmøren inden I starter, det koster måske nogle få tusinde ved en god advokat.

Du kunne jo skrive lidt mere - uden at afslører det hele- så er der sikkert mange Aminoer, der kan hjælpe dig.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger at holde projektet inden for landet grænser kan du vel sådan set bare sende hemmeligholdelsesaftaler rundt til de personer du gerne vil have til at kigge på det. Uden at kunne sige at vi er et generel billede for branchen så kan jeg sige at vi gerne underskriver den slags aftaler.

Et andet element, med mindre det er et meget stort projekt, så tvivler jeg på at det vil kunne betale sig økonomisk at sende det til indien/kina/pakistan/lignende, da projektledelse og kommunikationsproblemer med stor sandsynlighed vil blive uforholdsmæssige store ekstraomkostninger.

Mvh Peder

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Hvis det stadig har interesse skal du være velkommen til at kontakte mig enten pr. mail eller pr. tlf.

Mvh

Martin Biil

Bithouse web solutions and offshore outsourcing

 

Lidt historie

 

Bithouse Web Solutions startede i 1997 og har været med til at levere alt indenfor specialløsninger til det danske såvel som til det udenlandske erhvervsliv, det være sig alt fra produktion af hjemmesider, web hosting, salg af domæner, og udvikling af software.

 

Således leverede Bithouse Websolutions i 1997 den første elektroniske telefonbog på nettet. (dette var før Tele Danmark lancerede de gule sider).

 

I år 2000 leverede Bithouse Web solutions billetportalen e-billetter.dk

(i dag billetlugen.dk), som er en online billetløsning med en kapacitet på 160.000 solgte billetter fra hjemmesiden i timen.

En koncert i Idræts Parken kan sælges på bare 15 minutter.

 

Det vi kan tilbyde og producere er, CMS hjemmesider, søgemaskine optimering, Web Hosting , logo og design,  shopløsninger, portaler,  udvikling af software, vi koder og programmere i stort set alle sprog  Flash, Actions script 2 og 3, PHP, XML, MySQL, C++ , Apache, Linjux, mfl.

Vi  finder gerne et fast tilknyttet team eller person som passer lige til jeres projekt.

Vort domicil er i dag flyttet til Manila/Filippinerne hvor stort set alt bliver produceret her har vi været i over 3 år. Firmaet er under 100% Dansk ledelse og beskæftiger pt. 30 ansatte.

 

Vi har dog beholdt vort kontor i Danmark der fungere som service og salgskontor herfra tager vi den direkte kundekontakt.

 

Vi kan kontaktes telefonisk på +45 70 218 218 el. på mail martin@bithouse.dk  og  support@bithouse.dk                                                                         

 

     

 

 

Med venlig hilsen

 

Martin Biil Pedersen

Mobil 23 908 908

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)