Hej Jeg vil gerne tilbyde min hjælp til dem ,der har rigeligt med,at passe sin virksomhed og har svært ved, at finde tid til at klare den daglige bogføring samt har brug for nogle god råd.... desuden arbejder jeg ogås samme med en super revisor så vi kan klare hele pakken for dig / jer :) Jeg har selv været selvstændig i 10 år sammen med min kæreste så det mest er prøvet før... Hilsen Karsten Christoffersen KC Regnskabsservice.dk |
Bogføringshjælp
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Er der nogen af dem, der er webbaseret, så det er muligt at få hjælp uden at man fysisk skal sidde sammen? |
Det er så her at lidt Aminorabat ville være på sin plads... ![]() |
Hej Jeg bruger ikke web økonomiprogrammer..men du er jo velkommen til,at sende en mail med dine spørgelsmål .. så kan jeg jo hjælpe dig ... Hilsen Karsten Christoffersen KC @ Kcregnskabsservice.dk |
|
Hej Prisen handler lidt om antallet af bilag ! Desuden har jeg ikke en fast time pris det hænger lidt sammen med , hvor meget jeg skal hjælpe dig / jer med Hilsen Karsten Christoffersen KC Regnskabsservice tlf. 51516868 |
Hej Prisen er flg.: Mindre virksomhed med op til 150 bilag pr. kvartal: Bogføring og momsindberetning kr 1.250,- pr. kvartal. Jeg bruger C5 samt AUDCOM økonomisystem |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)