Hej Alle, Må hellere starte med, at jeg slet ikke har forstand på dette emne og derfor har brug for jeres hjælp. Jeg er på udkig efter en webhosting reseller løsning. Der er mange forskellige og billige priser, men hvem skal man vælge? Har I nogle erfaringer med hosting udbydere I bruger, hvor det bare kører uden problemer? Vi kører meget flash, så det skal gerne være en udbyder der har nogle hurtige maskiner/forbindelse og gerne C-Panel. Det er ligegyldigt om det er dansk eller udenlansk udbyder. Håber I kan hjælpe. Mvh William Atak |
Reseller Webhosting.. Men HVEM?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg synes at kunne huske at DanDomain (www.dandomain.dk) gør i den slags med nogle partnerprogrammer. De har ihvertfald gode stabile løsninger... mvh Carsten |
Hej William. Jeg har benyttet mig af concor.dk i 3 år, og hoster en del af mine kunders løsninger der. Jeg er udmærket tilfreds med deres service, responstid og priser, men har dog haft lidt problemer med at de ikke selv har kontrol over deres mailservere. Intet der ikke blev rettet hurtigt dog. Jeg har selv en server ved midphase.com nu. http://www.midphase.com/ Er godt tilfreds med produkter, priser og respons, og de kører med cpanel som du ønsker. Der er gratis løsninger til forum, webshop og en masse andet, og du får det hele på en gang, såsom scripts, SSL mm. Når du kan bruge deres standardløsninger til dine opgaver, er alt sat pænt op i forvejen. Jeg har ikke prøvet deres reseller løsninger på delte servere, men jeg gætter på at de fungerer lige så godt som på min server hos dem. Du skriver at I kører meget flash. Dette kan være et problem med mange danske udbydere. Jeg lavede selv mit første spæde flash forsøg i december og skabte en lille flashhilsen i to versioner på 11 sprog. En lille til modems (800kb) og en stor til dsl med bedre lydkvalitet på ca. 5 MB. Disse blev tilsammen downloadet ca. 30.000 gange på en måned og det tog 77GB(gigabyte) båndbredde. Bemærk at musikken i den længste version fylder ca. 4 minutter. Hos midphase er der løsninger med unmetered bandwith, hvilket betyder at du i teorien kan bruge 500GB båndbredde på en 8$/måned løsning før du skal bede dem om mere. Der er dog begrænsninger omkring hvad du kan lave med al denne båndbredde. F.eks. vil de ikke lade dig lave fildelingsløsninger da det vil tære hårdt på ressourcerne, så du skal huske at spørge hvis du er i tvivl. Deres brugergrænse til administrationen består af cpanel til de små løsninger og whm på linux eller windows til de store løsninger. Jeg er lidt farvet af at have lavet edb i 20 år, men jeg tør godt sige at de små løsninger kan håndteres af de fleste brugere, mens deres større løsninger som VPS(Virtual private server) og dedikerede servere kræver folk med erfaring i servere og sikkerhed. Jeg kan godt sætte en testkonto op til dig, så du kan se hvordan værktøjerne ser ud hos dem. Hvis du vil se det kan du sende mig en pm eller skrive til bentVEDhumanitysteam.dk (udskift VED med @) Jeg er ved at teste en løsning jeg har lavet der viser hele streamede tv-udsendelser, så jeg kan uddybe mere om kort tid, hvis du har brug for det. PS: Må hellere lige nævne at ordet båndbredde ikke er dækkende. På engelsk hedder det vist bandwidth og transferwidth. Forestil dig en bro med biltrafik. Båndbredden er bredden på broen og udtrykker altså hvor mange biler(brugere) der kan være samtidig i broens bredde, mens transferwidth udtrykker hvor mange biler(brugere) der kan køre over broen i løbet af perioden. Kærlig hilsen ;0)Bent |
Du kan bla. prøve at kigge på http://www.d0t.dk/amino/?show=amino&id=39122 hvir du ikke havde set det. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)