Nyt unikt firma startes, med international potentiale - søger måske netop dig som medejer! Dette nye firma som startes indenfor online forretning (er ikke en webbutik), er helt unikt og vil være indenfor en branche som er i stigende vækst, uanset om der er bank kriser rundt omkring i verden. For denne online service/vare er noget som alle virksomheder benytter (altid!). Ideen er klar, kunderne er der i Danmark og udland, jeg har ideerne og har brug for en partner som ønsker at være webmaster og hjemmeside design udvikler, så vi hver i sær tager de opgaver som vi er gode til. Jeg er den sælgende og maredsførende og du er udvikleren. Du skal kunne arbejde med databaser, design, grafik og ellers have god erfaring i opbygning af hjemmesider og dets muligheder. I første omgang er der ikke brug for at du skal indskyde penge, men arbejde med at med-udvikle virksomheden, skal der satses internationalt med tiden, har jeg de rette investor kontakter. Kun seriøse henvendelser, email mig lidt om dig selv og dine erfaringer/cv, send direkte til ovesenc@gmail.com og jeg vil komme tilbage til dig. "Det skal være sjovt" at arbejde - det skal være sjovt at udvikle sin egen virksomhed og opnå succes. Med venlig hilsen, Claus Ovesen |
Webmaster/hjemmeside designer med lyst til at blive medejer søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)