Hej Amino brugere! det er min første post - så først lige en tak til Martin for at lave dette forum...hvor er det dejligt at se alle de lidelsesfæller der lige som jeg selv bare ikke KAN lade være med at prøve at starte noget op! Jeg driver webshoppen stormagasinet:dk der sælger mærkevare designprodukter. Shoppen er ca. 2 måneder gammel i sin nuværende form og jeg er i færd med at udvide med flere produkter. Jeg synes egentlig selv, at det er en flot webshop jeg har stablet på benene - og det er faktisk ret udsædvanligt at jeg selv er tilfreds! Lad mig få dommen...what''s hot and what''s snot....? Det kunne være fedt med en masse konstruktiv kritik. Hilsen Kristian PS: Jeg har ikke skrevet et komplet link til shoppen, da jeg ikke ønsker at søgemaskinerne skal smide mine amino-indlæg op som første hit når folk søger på stormagasinet....håber I selv gider taste urlen i jeres browser... |
Dato: 6/13/2006 4:03:51 PM Forfatter:
PS: Jeg har ikke skrevet et komplet link til shoppen, da jeg ikke ønsker at søgemaskinerne skal smide mine amino-indlæg op som første hit når folk søger på stormagasinet....håber I selv gider taste urlen i jeres browser...
Helt fair, hvilket jeg håber folk respektere. Men så bør du måske også overveje at ændre din signatur :)
Selve siden fremstår på mig som værende troværdig og professionel. Dog undrer jeg mig lidt over, at der står den er registreret i 2004 mens der i bunden står copyright 2003-2006 - der er nok en fornuftig forklaring, men den får de besøgende jo ikke.