Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en dygtig indkøber ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Min kære mand søger et job snarest. Han har været i Kina, Italien, Holland, Tyskland adskillige gange og har haft opstartet 3 virksomheder op og sat dem i gang.

Han er dygtig forhandler, og kan sit kram når der skal importeres fra Udlandet.

Han er god til engelsk, dansk og tysk.

34 år, 2 børn, bor i Slagelse området, men kan sagtens arbejde overalt i DK samt udlandet.

Han har masser job erfaring fra udlandet, uddannet indenfor kontor, kan varetage mange opgaver. Ekspert i computer.

Jeg skriver herinde, for at se om der sidder en ihværksætter som har brug for min mand. Jeg vil have ham ud og arbejde snarest.

Kan være jeg kan give ham en suprice, da han ikke ved dette indlæg er lagt ind.

Tak for hjælpen

Mvh

Gunilla

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:37

Hej Gunilla

Er han god til telefonsalg?

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:59

Hej Michael,

Tusind tak for tilbuddet, har du flere informationer om jobbet, hvor det skal foregå osv..så vil give det videre til ham, og hvordan han kommer i betragtning.

Mvh

Gunilla

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:14

Hej Gunilla.

Hvis man nu vil have ham som indkøber, kan man så betale pr. provision? Altså, lave den aftale, at hvis han gør en god handel får han x procent, af det, som han finder det billigere..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:18

Hej Gunilla

Jeg har til daglig et regnskabskontor i nærheden af Esbjerg/Varde, og der går 25-30 timer af ugens tid med det. Jeg kunne godt tænke mig lidt flere håndører i pengekassen, hvorfor jeg er i gang med at starte et nyt koncept op. Det går i al sin enkelthed ud på, at jeg tilbyder virksomheder at outsource deres indkøbsafdeling til mig ganske gratis. Gratis fordi jeg forventer at de firmaer, som jeg indkøber hos og som derved opnår et salg vil betale mig en provision evt. et fast engangsbeløb pr. ordre. På den måde håber jeg at kunne få nogle klienter ind som kan se fordelen ved at spare en af deres egne medarbejdere eller dem selv. Det er så op til klienten, hvor mange leverandører han ønsker kontakt fra.

Indkøb er mange ting, men der hvor jeg vil have mit fokus er forskellige konsulentydelser såsom hjemmeside, grafisk arbejde, rengøring, bogholderi, rekruttering mm.. Når det er sagt har jeg selvfølgelig også en interesse i at få fat i nogle lidt mere spændende projekter såsom at skulle være ansvarlig for at opføre og dermed finde leverandører til nybyggeri. Der ligger mange penge i det, hvis man kan få bare 2% af en entreprise på eks. 2 mill.

Hvis der er nogle, som vil bruge mig til at finde varer i udlandet til videresalg eller til produktion, er jeg også frisk på det. Der gælder det om at finde nogle firmaer, som handler med udenlandske leverandører og dermed skaffe ordrer til dem. Der vil jeg ligeledes prøve at få en bid af den kage/fortjeneste.

Privat nybyggeri og renovering er et andet felt, hvor der er ordrer at hente. Et nyt tag eller gulv eller en tilbygning, nmøbler, hårde hvidevarer osv. Hvis man har 5 faste leverandører, hvor jeg har en dygtig prispresser i baghånden, kan de private muligvis se en fordel i at bruge mit firma til det. Der er rigtig mange mennesker, som ikke bryder sig om at "prutte" om prisen.

Som indkøber forestiller jeg mig, at din mand kan være en dygtig forhandler og hvis han er frisk på telefonen og kan sparke døre ind på den måde, kan jeg muligvis være interesseret - men kun hvis han arbejder på ren provision. Så kan han sidde derhjemmefra og operere. Det er således både at opsnuse ordren og samtidig kontakte leverandørerne for at opnå den bedste provision af en mulig ordre, jeg har brug for.

Hvorfor skal han have nyt arbejde?

Glæder mig til at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)