Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsorstøtte til nyt projekt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg ejer et nyt gaming projekt kaldet Terrific365. Vi er helt nyt, men har under os et rigtig godt dansk hold, som vi skal støtte mest muligt i vores og deres vej mod toppen af eSporten. Vi lever for eSporten, og vil gerne udvikle det bedst for alle parter. Vi har planer om at arrangere flere computer arrangementer, afholde turneringer over internettet og give spillerne verden over de nyeste nyheder fra eSporten først.

Grunden til jeg skriver her, er fordi vi pt. søger noget sponsorstøtte fra nye eller ældre firmaer, som søger noget reklame og flere kunder i aldersgrupperne teenagere og voksne. Vi vil tilbyde jer en masse reklame på forskellige punkter, jeres firmanavn vil blive synliggjort i næsten alt hvad vi laver. I medierne, til diverse LANs (Computer Arrangementer) og hvor vi ellers bliver synlige på scenen.

Har dette givet jer interesse for os, mangler i en samarbejdspartner eller en vej til nye kunder i en ny verden (gaming verdenen), så kan i kontakte mig her på sitet eller over email hvor vi kan kontaktes på en midlertidig email: Terrific365@live.dk hvor jeg kan sende jer vores ansøgningsemail.

Vores hjemmeside er endnu ikke færdig, og vi er også på udkig efter en koder der kan give os et fabelagtigt tilbud.

Med venlig hilsen
Mads Møller Nielsen
Chief Executive Officer
Terrific365
Terrific365@live.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)