Hej amino, you are great (: |
Køb et domæne hos et discount hotel og installer et gratis cms system som wordpress, joomla, typo3 eller tilsvarende så er du kørende, og med mulighed for at udvide når du skulle få behov for det.
Hej amino, you are great (: |
Køb et domæne hos et discount hotel og installer et gratis cms system som wordpress, joomla, typo3 eller tilsvarende så er du kørende, og med mulighed for at udvide når du skulle få behov for det. |
Du er velkommen til at sende en mail til: yusuf [at] erdogmus.dk Så kan vi finde ud af noget alt efter hvad du skal bruge. |
Hej Emil, Vi har lige aftaler med 3-5 leverandør af CMS-systemer plus at vi har udviklet vores eget, så du vil kunne rediger alt på siden selv. Skrive en mail til nc@drive-design.dk så skal jeg nok hjælpe dig ;) Forsat rigtig god aften... |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Hej Emil. Du skal være meget velkommen til at kigge forbi www.simpelside.dk, hvor vi sælger billige hjemmesider, som du selv kan redigere i med et administrationssystem (CMS). Prisen for en standard webløsning, hvor du selv kan redigere tekst, billeder og design er på 2.500 kr. excl. moms. På vores side kan du afprøve systemet, så du kan se, om det er noget for dig. Vi ser frem til at høre fra dig. Mvh Morten. |
Du kan også bare bruge webbyen, det har jeg brugt til min første hjemmeside. |
Hej igen! |
Så ville jeg nok bruge et open source program som Joomla. Prøv at søge på dem på google, så kan du finde deres hjemmeside og se hvad du kan få. |
Hej Emil, Det du skal bruge er et CMS system, som der findes rigtig mange af rundt omkring. Ligeledes er du velkommen til at kontakte mig for en uforpligtigende snak om mulighederne. |
Uhh jeg er forvirret nu, alle de nye ord og alle de forskellige hjemmesider, så prøver lige at specificere det! |