Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elevplads søges fra d. 3 august 2009

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Min baggrund er at, jeg i december måned 2007, blev færdigudlært som Web-integrator på 3D College Denmark i Grenaa.

Jeg interesserer mig for front-end udvikling, men er samtidig frisk på, at lærer nye teknologier at kende, såsom PHP, Flash, AJAX osv.

Jeg har arbejdet med Adobe Photoshop siden version 7. Derudover, HTML, XHTML og CSS(Cascading Style Sheets) i 3½ år, alm. ASP og ASP.NET Visual Basic. men har ikke noget decideret erhvervs relaterede erfaring indenfor dette, udover et par enkelte freelance jobs.
Jeg er meget lærer ivrig og mener samtidig også, at jeg er lærenem.

På min personlige side er jeg en frisk, kreativ og glad ung mand på 20 år, der bor i Hadsten (midjylland)
Jeg elsker at være sammen med min familie, arbejde med computer og fritiden bliver brugt sammen med venner, hører og spille musik, ”nørde-computer” og fester.

Jeg søger en elevplads, hvor der er gode udviklings-muligheder, spændende projekter, et godt team hvor jeg både kan sidde med selvstændige opgaver, men også arbejde sammen med kollegaer. Mit ønske er at starte på Media College i Aalborg til sommer 2009, hvor jeg kan tage en overbygning af Web-integrator. Uddannelsen hedder Digital Media, hvor jeg ønsker at tage speciale i Multimedie Integrator. For yderligere info på: http://www.mediacollege.dk/Uddannelser/digitalmedia/Sider/default.aspx