Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncerings muligheder ønskes.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har virksomheden conseo, som arbejder med online marekedsføring. Jeg hjælper blandt andet virksomheder med at deres online kampagner, hvad enten det er SEO, SEM, PPC eller andre former for online markedsføring/annoncering.

Jeg er derfor ude efter at opbygge et godt netværk af sites som er relevant for mine kunder at annoncere på. Det kan være sites som Amino, DBA.dk, trendsales osv.

Men jeg har også brug for kontakt til mindre sites/portaler, som kan være relevante for mine kunder.

Så det jeg ønsker at jer, er at i sender en mail til lars@conseo.dk med en beskrivelse af jeres site, og hvilke muligheder der er for annoncering. (PPC, banner, tekstlinks, osv.). Og gerne en vejledende prisoversigt.

På den måde kan jeg hurtigere stykke en plan sammen, når jeg får en henvendelse.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke har brug for et "her og nu" tilbud, men en liste jeg kan bruge fremover.

(Jeg har dog en kunde pt. som er interesseret i at lave noget onlineannoncering.).

Glæder mig til at høre fra jer.

P.S. I er selvfølgelig også velkommen til at poste jeres svar her, så andre kan få glæde af det.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)