ideen er som udgangs punkt rigtig fin, hvis der skal gang i forretningen skal du satse på folk som er ved at starte op som selvstændige vognmænd. Prisen på ehvervs forsikringer er totalt umulige at gennemskue hvis man ikke ved hvad man skal gøre, derfor kunne en service hvor du finder det bedste tilbud på både forsikring, rabat på diesel og f.eks. selve bilen, være en super start mulighed for nye selvstændige. Dette koncept kunne man f.eks. kalde "kom godt i gang " eller lign. Der kunne desuden forhandles bedre vilkår på mobil telefoni osv. Der er mange muligheder i denne branche, der findes et par stykker der allerede gør sig i forsikrings mægler branchen, f.eks. heitmann madsen i rødekro. De går ud på markedet og finder den bedste pris. Lige som en fodnote: Da jeg startede som vognmand, var min første bil forsikret igennem codan til 55.000 pr år !!!!, efter jeg havde snakket med ham mægleren kom jeg med det samme ned i omkring 25.000 alt inkl. Så det telefon opkald sparede mig en helt masse penge, man ikke har når man er ny. Kontakt mig hvis du vil have noget sparring på hvordan det hele fungere. Jeg har foden inden for mange steder når det kommer til rabatter god vind |
Hej Christian,
Takker for tippet, vil helt klart få brug for noget hjælp :)