Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det lykkedes?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ideen er som udgangs punkt rigtig fin, hvis der skal gang i forretningen skal du satse på folk som er ved at starte op som selvstændige vognmænd.

Prisen på ehvervs forsikringer er totalt umulige at gennemskue hvis man ikke ved hvad man skal gøre, derfor kunne en service hvor du finder det bedste tilbud på både forsikring, rabat på diesel og f.eks. selve bilen, være en super start mulighed for nye selvstændige. Dette koncept kunne man f.eks. kalde "kom godt i gang " eller lign. Der kunne desuden forhandles bedre vilkår på mobil telefoni osv.

Der er mange muligheder i denne branche, der findes et par stykker der allerede gør sig i forsikrings mægler branchen, f.eks. heitmann madsen i rødekro. De går ud på markedet og finder den bedste pris.

Lige som en fodnote:  Da jeg startede som vognmand, var min første bil forsikret igennem codan til 55.000 pr år !!!!, efter jeg havde snakket med ham mægleren kom jeg med det samme ned i omkring 25.000 alt inkl. Så det telefon opkald sparede mig en helt masse penge, man ikke har når man er ny.

Kontakt mig hvis du vil have noget sparring på hvordan det hele fungere. Jeg har foden inden for mange steder når det kommer til rabatter

god vind

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:11

Hej Christian,

Takker for tippet, vil helt klart få brug for noget hjælp :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:31

Jeg ville helt sikkert vælge sådan en service.

Kan udmærket huske hvor svært det var dengang.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:33

Hej,

Rigtig godt at høre, det også en af grundende til jeg har oprettet denne service :)

Havdet selv meget svært, med det dengang!

Mvh. Sinan

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:46

Personligt ville jeg ikke bruge det, fordi jeg ikke ville have lyst til, at udlevere alle mine personlige papirer til en-eller-anden..
Vi har både hus, bil, indbo osv. i samme forsikringsselskab, så hvis du skulle indhente tilbud for os, skulle du jo have adgang til oplysninger om alle vores ting.

Men for fx en knægt på 18 der har fået sin først bil, som du selv nævner, ville det da være en god ting!

Du kan jo teste det, ved at spørge hos venner/familie, om du må prøve at få deres forsikringer ned i pris - så kan du se hvordan det går, og om du virkelig kan spare folk for nogle penge.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:19

Hej Jakodan,

Det har du ret i. Jeg har skam, fået biligere forsikring til mine, venner og bekendte :)

Som skrevet før, min far gik fra:

Mazda 323F 1.5 fra 95 som han betalte 7700 kr til

Mazda 323F 1.8 fra 00 til 4500 kr.

med fuld kasko og de samme vilkår og incl vejhjælp :)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)