Hej. Det er ikke så meget med iværksætter at gøre, og så alligevel.. jeg har iværksat en hjemmeside, et mødested for folk, der har interesse i styling af biler og andet, og isæt med lys, og lysdioder, heraf navnet www.lightstyling.dk mit grundlag for denne side, var at jeg ikke kunne finde andre sider i dk med dette budskab, som var direkte henvendt til folk med disse interesser, og med mulighed for forum osv. hvor man kan spørge til råds om strøm i biler mv. Nu åbnede siden den 1-1-2009 og der er kommet lidt over et nyt medlem pr. dag, selvom vi ikke har lavet noget reklame for sitet som sådan, og ikke er helt færdige med foto albummet, Det vil på sigt være min plan at der kommer noget bannerrotation på sitet, så jeg kan holde mine udgifter hjemme, så jeg ikke taber penge på at drive siden. Nu er mit spørgsmål så til jer.. kan jeg gøre noget bedre på siden, er der noget som skræmmer folk væk, eller mangler der noget som tiltrækker folk? hvad med mine tekster, formulerer jeg mig korrekt,, så generel kritik, ris og ros søges. Pfh. Tak //Brian |
Lidt feedback på site søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)