Jeg er en dygtig, kreativ og professionel layouter med flere års erfaring fra magasin og de store danske dagblade og som selvstændig. Sideløbende har jeg i perioder løst diverse grafiske design-opgaver som freelancer. De sidste to år har jeg dertil skrevet, illustreret og udgivet fire letlæsningsbøger for børn på Forlaget Så til hest, et forlag som jeg har startet sammen med fire andre illustratorer og en forfatter. Med mig fra både avis og magasin tager jeg en stor erfaring i at samarbejde om formidling af tekst og billede. Det har også lært mig, at det bedste udgangspunkt for et godt resultat - når tiden og forholdene ellers tillader det - er at starte med en samtale; forklare og inspirere hinanden, så man derved får den bedste form på det endelige resultat. Jeg er nem at arbejde sammen med, samvittighedsfuld og ikke mindst hurtig, når det kræves. Jeg arbejder i InDesign, Photoshop og Illustrator. Har du eller din virksomhed brug for en dygtig layouter til design af magasiner, brochurer, aviser eller lignende, så kontakt mig! |
Effektiv og erfaren layouter/illustator søger freelance-jobs
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)