Jeg så lige dette link, og syens det er en fantastisk ide. Er der ikke nogle af der driftige iværksætter der har tid til at føre denne ide ud i livet? Se linket..
Hvis det var muligt at leje en Smart for €20*52*7,45 = 7.700 kroner om året, tror jeg selv at studerende kunne være med. Jeg forstår dog ikke hvordan de gør det så billigt - hvis konceptet bare er at de får statstilskud, er der jo ikke meget koncept at efterligne :)
Hvis det var muligt at leje en Smart for €20*52*7,45 = 7.700 kroner om året, tror jeg selv at studerende kunne være med. Jeg forstår dog ikke hvordan de gør det så billigt - hvis konceptet bare er at de får statstilskud, er der jo ikke meget koncept at efterligne :)
Som jeg forstår det er konceptet lidt som "Freetrailer", hvor man sætter reklamer på billerne.
Taxi reklamer koster ca 21.000 kr om året. Dertil kommer dine 7700 DKK ialt ca. 30.000 om året og en billig ny bil koster vel ca. 100.000. Hvis bilen kan køre i fem år er der 50.000 til driften for hver bil uden statsstøtte.
Jeg tror godt det kan være muligt... Sprøgsmålet er bare hvordan