Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside med børnetøj:)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er et rigtig godt råd Peter kommer med, hvis man vil 'gør det selv'. I dag er der masser af gode kameraer i handlen, der faktisk gør det rigtig godt.

Man kan også finde kridthvide kartonstykker i en papirforretning, som du kan bruge som baggrund mm. Få smækket masser af lys på, køb evt. nogle arbejdslamper i byggemarkedet og brug også kartonstykkerne/pladerne som reflektorer, så du får et dejligt blødt lys på produktet.

Mange hilsener

Oliver

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:35

Hej Anja...

Som jeg ser det, - jeg ved ikke en skid omkring hjemmesider, - men jeg ved noget om tøj.. Men noget af det første jeg falder over - er - at du trænger til at få gennemgået din side godt og grundigt.. Vi er nu i januar måned - og du har et "sommertilbud" på fotografering, - der står også noget med noget september halløj..

Under drenge skjorter - der er 1  at vælge i mellem - og den er meget sommergrøn..

Også har du stavefejl - prøv og læse din kontaktside, - den er ikke god, der mangler ord og så er der stavefejl.. Av-Av..

Det ene med det andet underminerer i mine øjne seriøsiteten, - og afholder mig som kunde fra at handle i din shop.

Så mit råd er - få gennemgået din shop fra ende til anden, - pil alle ikke sæsonaktuelle varer og tilbud af, - og smid dem på gaden ved din fysiske butik, - eller lav et "restmarked" på din hjemmeside.. Og få evt. en udenforstående til at gennemlæse min hjemmeside for stave-/slåfejl, - man kan se sig blind på det hvis det er en selv som læser korrektur..

Håber ikke jeg lyder for "hård" - for det er ment i bedste mening og fordi jeg vil dig det godt...Smile

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 16:15

Der kan du se.. .- Jeg er ikke en skid bedre til stave-/slåfejl... Det er selvfølgelig ikke MIN hjemmeside der skal gennemlæses.. - Men DIN..Embarrassed

Ulrik

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:37

Hej Anja

Du sender bare en mail og så kan vi snakke nærmere om, hvad der skal laves - og det kan godt gøres samtidig med at vi holder udgifterne nede... :-)

Mange hilsner

David

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:39

Hej Anja.

Jeg synes siden virker overskuelig. 

Jeg er fotograf og laver selv billeder til web-shops med bl.a børnetøj. Jeg synes nogle af produkt-billederne virker lidt rodede (ikke alle er fritlagt og på nogle kan man ikke ordenligt se tøjet) Billederne med børn er rigtig flotte. Det ville måske være en god ide at lave nogle sammensætnings forslag, nogle mennesker er mindre gode til at se tøjet sammen, altså at man kan blande mærker osv.

Mvh Lyng

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)