Ja, det er et rigtig godt råd Peter kommer med, hvis man vil 'gør det selv'. I dag er der masser af gode kameraer i handlen, der faktisk gør det rigtig godt. Man kan også finde kridthvide kartonstykker i en papirforretning, som du kan bruge som baggrund mm. Få smækket masser af lys på, køb evt. nogle arbejdslamper i byggemarkedet og brug også kartonstykkerne/pladerne som reflektorer, så du får et dejligt blødt lys på produktet. Mange hilsener Oliver
|
Hej Anja...
Som jeg ser det, - jeg ved ikke en skid omkring hjemmesider, - men jeg ved noget om tøj.. Men noget af det første jeg falder over - er - at du trænger til at få gennemgået din side godt og grundigt.. Vi er nu i januar måned - og du har et "sommertilbud" på fotografering, - der står også noget med noget september halløj..
Under drenge skjorter - der er 1 at vælge i mellem - og den er meget sommergrøn..
Også har du stavefejl - prøv og læse din kontaktside, - den er ikke god, der mangler ord og så er der stavefejl.. Av-Av..
Det ene med det andet underminerer i mine øjne seriøsiteten, - og afholder mig som kunde fra at handle i din shop.
Så mit råd er - få gennemgået din shop fra ende til anden, - pil alle ikke sæsonaktuelle varer og tilbud af, - og smid dem på gaden ved din fysiske butik, - eller lav et "restmarked" på din hjemmeside.. Og få evt. en udenforstående til at gennemlæse min hjemmeside for stave-/slåfejl, - man kan se sig blind på det hvis det er en selv som læser korrektur..
Håber ikke jeg lyder for "hård" - for det er ment i bedste mening og fordi jeg vil dig det godt...