Hej jeg vil høre om der er nogle herinde der har erfaring med autohjælp/transport i Nordsjælland, og hovedstaden. Jeg er i gang med at starte eget firma inden for dette område, og vil høre om i syntes prisen er fair. Som udgangspunkt er priserne således Mandag til fredag 07.00 til 16.00 440 kr i timen ex moms Mandag til fredag 16.00 til 07.00 samt weekend og helligdage 700 ex moms. Ved transporter hvor jeg kan tilrettelægge turen inden for et par dage, bliver kunden først faktureret fra det tidspunkt jeg holder ved kundens bil. Ved akutte ture vil jeg fakturerer kunden fra jeg sætter mig i autotransporteren, og køre mod kunden. Der vil altid bilive regnet med minimum en time. Hvad siger i og er der ellers nogle gode ideer? Er det noget i selv vil kunne bruge? Mvh..... |
Jeg ved ikke om jeg misforstår dig, er det autohjælp til privatkunder, der f.eks. er kørt i stykker / punkteret et eller andet sted, eller er det transportopgaver for f.eks. bilforhandlere du vil lave?
Hvis det er privatkunder, så tænker jeg at det næppe er noget der trækker ret mange kunder.
Jeg har f.eks. autohjælp til 300 kroner om året via FDM, og kunne have fået det til ca. samme pris gennem min bilforsikring, så det marked er der en meget hård konkurrence på.