Til alle interesserede der kunne tænke sig en ekstraindtægt, opstart som iværksætter
Går du med en drøm om at skaffe dig en ekstraindtægt eller starte som iværksætter så kunne vi måske etablere et samarbejde.
Jeg påtænker at udnytte finanskrisen hvor mange gerne vil spare penge ved billige indkøb. Min plan er at starte op med indkøb og salg på loppemarkeder, QXL, Den Blå Avis, internettet ved hjælp af hjemmeside, bagagerumsmarkeder o.s.v. Evt. på sigt med en mindre forretning. Du har måske er ledigt lokale du kunne tænke dig at anvende. Ved at være flere der starter op samtidig vil vi kunne drage nytte af hinandens erfaringer, få flere ideer, bedre indkøb, billigere standleje m.v.
Jeg er ved at udarbejde en forretningsplan. Det er selvfølgelig ikke et krav eller en nødvendighed, men jeg synes det er sjovest at have en plan for hvad man har tænkt sig. Dermed er det også muligt at se om det det går i den forventede retning. Jeg har i forvejen en del regnskabskendskab og allerede fremskaffet nogle varer så det er muligt at komme hurtigt i gang. Har af denne grund allerede registreret mig som et lille firma. Hvis der ønskes en forretningsplan, skal den selvfølgelig udarbejdes og tilpasses hver enkelt, da vi ikke nødvendigvis behøver at handle med de samme varer, samme kategorier, deltage på de samme markeder o.s.v.. Det er jo heller ikke sikkert vi kommer fra den samme landsdel eller har de samme mål eller ønsker. Her kan vi også supplere hinanden med ideer og informationer. Jeg har i øvrigt også gennemført 1. del af et iværksætterkursus hvor der var mange gode informationer.
Jeg mener at det på at denne måde kan være en mulighed for at få en del erfaringer med iværksætteri også i en tid hvor det kan være vanskeligt at starte p.g.a. finanskrise m.v. At starte op på denne måde er ikke særligt omkostningskrævende.
Hvis du allerede er i gang og ønsker flere varer, hører jeg også gerne fra dig. Det kunne jo være jeg havde noget der kunne have din interesse.
Håber at høre fra mange interesserede.
Med venlig hilsen
Arne
|
Ekstraindtægt, samarbejdspartnere, iværksætter
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)