Stop!! Stop!!! Baglæns! Nu må det altså høre op! Der findes altså RIGTIGE skræddere i Danmark. Ordentlige håndværkere, ikke trendy designertyper, eller Hong Kong syersker som syr "sræddersyede" jakkesæt på en dag. Det er dyrt, men det er ufatteligt lækkert.. Jakkesæt som er skabt til lige netop din facon. Som fremhæver mandighed, lige meget hvor godt den kan være gemt, og skjuler de dele af ens krop, man måske er knap så stolt af. Af samme årsag er rigtig skræddersyede jakkesæt typisk væsentlig tungere end det gængse konfektionsyede sæt. Det de fleste i Hong Kong syer er mål konfektion og har meget lidt med skrædderi at gøre. Jeg ved det: Jeg har haft muligheden for at åbne op og se hvad der gemmer sig indeni. En skrædder kan i teorien lave ALT, og mange af os får også nogle meget spændende udfordringer, så kom endelig an med dit Armarni Design... Mit råd til dig: Vil du have sand luksus som holder og klæder dig, så gå til en dansk herreskrædder. De findes, men er dyre (håndværk koster penge.) Hvis ikke: Køb Armarni sættet, ofte er det faktisk en rigtig god kvalitet. Ellers: Tag en tur til Hong Kong, men tro ikke at det du får er skræddersyet, hvis du ikke er til mindst én tilretning af jakke og bukser, og lad være med at komme hjem og klage din nød hos din lokale skrædder, når sættet alligevel ikke passer så godt som du først havde håbet... |
Hej Skrædder,
Hvad med et nyt spørgeskema og så en lidt længere svartid end blot på 8-10 dage! Jeg har først set dit skema nu, og jeg betaler gerne den pris der skal til for at gå ordentligt klædt - det er bare svært at finde en skrædder der tager sit gebet alvorligt. Så stangtøj har været min lod længe.
Mvh
Lars C