Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema Skræddersyede Jakkesæt

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

ville lige lave en lille opdatering fra mig - jeg har valgt at skifte skrædder, da de ikke kunne levere stoffet i den kvalitet jeg ønskede.
Der er vareprøver på vej fra den nye jeg har fundet og jeg har valgt at skifte fra 100-130s til 100% kashmere stof til mellem 1500 og 2000 i pris for et skræddersyet jakkesæt.
og skjorterne bliver i 100% egyptisk bomuld hvor prisen bliver imellem 299 og 349.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 09:08
Hej Janus,

Den skrædder du bruger, er det en du vil ud med navnet / URL på?

Jeg har droppet idéen foreløbigt med at sælge skræddersyet jakkesæt, men er interesseret i at finde en solid skrædder til mig selv og min kæreste. Ham jeg havde kontakt til var desværre ikke skarp nok på syningen.

NB: Ved du om en skrædder kan tage mål for en anden, eller om det er så indivoduelt at det er sen som syr sættet som også skal tage målene?

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:45
Hej Claes

De fleste skræddere syr faktisk ikke selv - de tager mål og laver stregerne, men har så en
"fabrik" under sig der laver alt sy arbejdet osv.

Dem jeg arbejder med lige nu har desværre ikke nogen hjemmeside og handler kun med "wholesale" kunder.
De normale skræddere du finder på nettet gider ikke sælge wholesale da de har fundet ud af at de kan
tjene så mange penge på at sælge direkte til forbrugere i "den rige del af verden" over nettet

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:57
Så teoretisk, vil det være muligt at finde en cool skrædder i Dk, og så bruge et "Syværksted" i Østen?

Vil det virke i praktis også?

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:03
ja, det vil jeg mene.
Men det kan være svært at komme i kontakt med syværkstederne da de ikke er på internettet,
uden at tage til thailand eller hong kong.
Og hvis du skal have sættene i bedste kvalitet skal du til hong kong.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 10:07
Ok :)

Tak for input, jeg vil ligge hovedet lidt i blød.

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:57
Hej,

har også gået og tænkt lidt over ideen med at importere til mig selv, har lige været i hong kong hvor jeg fik skræddersyet to virkelig smukke armani jakkesæt, men er det lovligt at importere skræddersyet jakkesæt fra evt. hong kong som er valgt ud fra et armani eller hugo boss katalog? Også selvom der ikke står armani eller hugo boss inden i dem?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:21

Hurtigt spørgsmål: Hvordan har du fået syet et Armani jakkesæt i Hong Kong? Har de en godkendt skrædder derude?

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:09
Forstår ikke lige dit spørgsmål, hvordan jeg fik det gjort? Havde et Armani katalog og valgte en model ud fra kataloget og mit eget textil.

Og hvad mener du med godkendt skrædder?

Jeg har fået svar på mit eget spørgsmål!

Christian

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 16:23
Nå... på den måde et "Armani" jakkesæt .

Armani har få udvalgte skræddere rundt omkring i verden som har lov til at tage mål til Armani jakkesæt. Under alle omstændigheder bliver det aldrig til et Armani jakkesæt fordi en Hong Kong skrædder har syet det efter et fashionfoto fra et Armanikatalog. Men derfro kan det jo sagtens være et rigtigt lækkert sæt.

God fornøjelse med det

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)