Jeg er i julehumør og vil derfor smide et godt tilbud ind til mine med-aminoer.
Jeg har en helt ny Canon LaserBase MF6540PL med netværkstilslutning til salg til kun DKK 4500,- inkl moms eksl. levering. Du kan se dagsprisen på sådan en lækker printer på edbpriser.dk.
Send mig en mail på vadskaer@gmail.com eller ring på 26.83.68.65, hvis du er interesseret. Det er først til mølle princippet.
Lyder som et godt tilbud. Kan den automatisk indscanne større mængder dokumenter til pdf, eller virker scanneren kun når man ligger dem enkeltvis på pladen?
Lyder som et godt tilbud. Kan den automatisk indscanne større mængder dokumenter til pdf, eller virker scanneren kun når man ligger dem enkeltvis på pladen?
Hej Tommy.
Mangler du en batchscanner? Jeg har en n8460 som jeg måske skal udskifte med noget større.
Tommy, jeg må næsten være dig svar skyldig. Jeg har slet ikke åbnet den. Jeg forsøgte at finde nogle specifikationer, men kan ikke rigtigt læse mig til det nogle steder.
Forsøgte mig på Canons hjemmeside, men blev ikke meget klogere. Sorry...
Jørgen: Jeg er ikke interesseret i mere hardware - scanner, printere og faxmaskiner tager allerede plads nok. Hvis det hele kunne samles i én, kunne jeg pludselig se ideen i det :)
Morten: Hvordan adskiller den sig fra sin navnebror til 2.700? Den eneste forskel jeg kan se er vægten - det må jo dække over noget ekstraudstyr. Jeg prøver selv at finde ud af det med scanneren og hvad den koster at holde kørende med hensyn til toner.