Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af online virksomhed!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er debutant her på Amino.dk og glæder mig til at stifte bekendtskab med friske iværksættere.

Udfordringen!

Jeg snakker med mange der ønsker at starte en forretning eller som allerede har begivet sig i krig med en webshop eller hjemmeside der understøtter deres forretningsidé.

Jeg ser desværre mange der er kommet helt galt afsted med en hjemmeside der enten ser helt uprofessionel ud eller som ganske enkelt rent funktionelt har store fejl og mangler.

Ofte er hjemmesiden programmeret selv eller gennem en vennetjeneste, og især ved sidstnævnte kommer rigtig mange iværksættere galt afsted!

Mit spørgsmål til læserne:

Kan det betale sig at starte sin forretning ved at gøre alt selv eller gennem venner?

Mvh

Ronnie

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:32

Det kommer helt an på din målsætning. Ønsker du at starte en ny google, så er det svært kun ved selvhjælp. Men ønsker du en webshop, med evt. en nicheting kan du sagtens gøre det selv. Vil dog sige at hjemmesidens proffesionalitet, og hjemmesidens salg hænger i høj grad sammen..

God jul.

Casper.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:33

Et gammelt ordsprog "skomager bliv ved din læst" eller hvordan det nu staves, men betydningen er at man skal holde sig til det der er ens fagområde.

mvh

Mogens

Easy Webhost

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:40

Jeg er meget enig..."stick to your business" :)

Men mange tror de kan, og det kan de da også et langt stykke hen ad vejen. Men så kommer de til et punkt hvor de ikke kan gøre ret meget mere på egen hånd.Hvad gør de så? Har de da overhoved lyst til at bruge penge på at få en professionel designer/grafiker ind over?

Hvorfor så ikke bare få det gjort rigtigt fra starten af?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:35

Jeg er enig.

Jeg har startet med at designe min hjemmeside selv, billigegolfbolde.dk - og den ser ud som det var noget jeg har designet, ikke speciel prof. eller noget.

Nu er jeg ved at få en prof. til at lave det, så det kunne jeg lige så godt have gjort fra starten og dermed have haft flere kunder. Men der har man jo som regel, ikke lige kapitalen til at bruge minimum 5.000 på det. Men hvis det er noget du har langsigtede planer om, vil jeg helt sikkert mene du skal have nogle prof. indover..

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 18:01

Det at programmere en hjemmeside er ikke det svære, det kan du sagtens få en af dine venner til, hvis det er. Det vigtigste er at du måske betaler dig fra eller få kompetent rådgivning af en ven, omkring hvordan det er at drive en webshop. For der er tusindvis af faldgruber, som den almene programmør ikke har en skid forstand på, men han kan kode dit site lige præcis som du siger han skal, og det er en fordel, hvis du først finder ud af, hvad du vil have.

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:32

Ja, du sparer både tid og penge ved at sætte dig ned, og virkelig overveje hvad du kan, og hvornår du vil nå det til..

Som alle startende iværksættere er det mest gyldne at få flest opgaver løst, på så lidt tid som muligt, for færrest penge..

Om det kun er dig selv der kan stå for at gøre det bedst, må du vurdere..

Mvh Jonas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)