Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af design!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Jeg ville godt ha vurderet mit nye design som i kan se på dette link

http://www.gratisupload.dk/download/19990/

Gerne

- Konstruktivt

- Positivt

- Jeres idéer til nye ting / muligheder mht. designet

;)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:35

Hej Simotho.

Jeg syntes det er ganske pænt og overskueligt. Du holder dig til en meget stram farvepalet, hvilket giver et meget roligt look. Nogle vil fortrække lidt mere liv, men det er jo en smagssag. Jeg syntes opbyningen er intuitiv, men det bliver måske et problem hvis teksten i "fanebladende" (det grå felt) bliver for lange, og de seneste annoncer, og ikke mindst det hvide, som opvejer det ret mørke site kommer for langt ned. Her tænker jeg både på design og funktionalitet.

Så forstår jeg ikke den der "firmaet -> uj -> brugeren". Er UJ jer? Og fortæller pilene bare at i formidler jobs til de unge fra virksomhederne? Jeg syntes ikke rigtig det har nogen funktion, og virker lidt som fyld. Derudover er jeg ikke tilhænger af "reflections" på almindelige billeder på en hvid side, "bare fordi det ser sejt (nogen vil sige godt) ud". Det ser til gengæld fint ud på logo'et..

Det var måske også en idé at skrive "søg" i stedet for "search", nu du laver et dansk site..

Der er måske også lidt med afstande hist og her jeg ville tage fat i, men det kan du jo bedst selv sidde og prøve at rykke lidt rundt med.

Alt i alt kan jeg godt li' det. Men der er smatidig rum til forbedring.

Håber det var bare en smule brugbart :)

Venligste hilsner

Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 23:36

Hej

Det overordnede layout ser ganske fornuftigt ud. Synes dog at "Hvem er vi"-boksen er lidt mørk hvis du har tænkt dig at skrive med sort tekst i den.

Under "Velkommen til UngeJobs.dk" synes jeg du skal lave noget lækkert grafik/et billede og kun have LIDT tekst. Det vil formentlig friske designet lidt op.

Nogle vil formentlig sige at indholdet kunne være designet lidt bedre, men jeg synes nu det er et udmærket udgangspunkt.

Jeg savner dog lidt flere "smarte" ikoner og andre ting der kan give lidt modspil til teksten.

Men siden er i hvert fald overskuelig, og ser brugervenlig ud. Det er vigtigt!

Held og lykke med det, og sig til hvis du skal have assistance til opsætningen af siden Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 13:14

Tak for de konstruktive og positive ord i gav.

Jeg vil kigger nærmere på de ting i er utilfredse med for at se om det er noget der vil gøre designet flottere og som gør oplevelsen af siden bedre.

Hvis der er andre der vil dele deres mening med mig og andre om mit design, så fyr bare løs! :D

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 12:56

Fin side dog har jeg altid synes at man skulle have 1 sprog på siden. Dvs at du i toppen skriver Brugernavn og password. Jeg ville skive brugernavn og kodeord.

Hvis det var en engelsk side havde der stået username and password.

Bare en lille rettelse som jeg synes der skal laves. Mange skriver også newsletter men når man har en dansk internet shop skal der altså stå nyhedsbrev.

bare kør på.. det gør vi andre iværksættere

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 13:50

Det kan du have ret i!

Retter det med det samme ;)

Og tak for kommentaren!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)