Hej folkens! Jeg ville godt ha vurderet mit nye design som i kan se på dette link http://www.gratisupload.dk/download/19990/ Gerne - Konstruktivt - Positivt - Jeres idéer til nye ting / muligheder mht. designet
;) |
Hej Simotho.
Jeg syntes det er ganske pænt og overskueligt. Du holder dig til en meget stram farvepalet, hvilket giver et meget roligt look. Nogle vil fortrække lidt mere liv, men det er jo en smagssag. Jeg syntes opbyningen er intuitiv, men det bliver måske et problem hvis teksten i "fanebladende" (det grå felt) bliver for lange, og de seneste annoncer, og ikke mindst det hvide, som opvejer det ret mørke site kommer for langt ned. Her tænker jeg både på design og funktionalitet.
Så forstår jeg ikke den der "firmaet -> uj -> brugeren". Er UJ jer? Og fortæller pilene bare at i formidler jobs til de unge fra virksomhederne? Jeg syntes ikke rigtig det har nogen funktion, og virker lidt som fyld. Derudover er jeg ikke tilhænger af "reflections" på almindelige billeder på en hvid side, "bare fordi det ser sejt (nogen vil sige godt) ud". Det ser til gengæld fint ud på logo'et..
Det var måske også en idé at skrive "søg" i stedet for "search", nu du laver et dansk site..
Der er måske også lidt med afstande hist og her jeg ville tage fat i, men det kan du jo bedst selv sidde og prøve at rykke lidt rundt med.
Alt i alt kan jeg godt li' det. Men der er smatidig rum til forbedring.
Håber det var bare en smule brugbart :)
Venligste hilsner
Michael