Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Irriterende nyhedsbrevs vindue

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan I ikke få styr på det nyhedsbrevs vindue der kommer op og forsøger at få en til at tilmelde sig nyhedsbrevet (selvom man er tilmeldt).

Det er irriterende at skulle lukke det ned på hver side man er inde på :(

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:32

Hvis din browser accepterer cookies, så burde du kun se den en gang.
Så check dine indstillinger.

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:43

Min browser acceptere cookies og jeg har 6 amino cookies liggende..... Så tror ikke at det er der?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:47

Hvilken browser bruger du?

Dbh Martin

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:59

Niels Henriksen:
Min browser acceptere cookies og jeg har 6 amino cookies liggende..... Så tror ikke at det er der?

Cookien som afgører om vinduet vises er ikke en Amino-cookie, den udstedes af "emediate". Nogle browsere kan sættes til at acceptere cookies fra siden, men ikke fra tredjeparts-udbydere - prøv evt. at checke det.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:04

Jeg bruger Firefox 3.05 og den er sat til at godkende 3. parts cookies samt der ligger 6 stykker fra ad1.emediate.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:09

Har lige prøvet amino i Explorer... der fungerer det som det skal :(

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 02:14

Niels Henriksen:
Jeg bruger Firefox 3.05 og den er sat til at godkende 3. parts cookies samt der ligger 6 stykker fra ad1.emediate.dk

Jeg har Firefox 3.04 og der fungerer det - update-funktionen virker ikke p.t.så jeg kan ikke udelukke at det er en bug i forbindelse med 3.05...må prøve igen når jeg kan opdatere Firefox, så kan vi fejlmelde det til emediate.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 02:54

Er også lidt irriteret. Tror det er tidsindstillngen på cookien den er gal med. Kommer på alle computere jeg bruger, hver evig eneste gang. Men naturligvis så efter ét luk i den enkelte session er den ikke mere. Tjek tiden. Og bed i øvrigt om et lidt pænere design, og det med at den skal vandre ind fra siden er sgu da kikset - vi skriver ikke 1998 :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 124
Fra  OMEGA SUPPORT Skrevet kl. 19:17

er der stadig ingen, der har overvejet at få løst dette problem? Jeg kører Firefox 3.0.5. og er godt nok ved at være træt af det forpu.... pop-up billede.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)