Min browser acceptere cookies og jeg har 6 amino cookies liggende..... Så tror ikke at det er der?
Cookien som afgører om vinduet vises er ikke en Amino-cookie, den udstedes af "emediate". Nogle browsere kan sættes til at acceptere cookies fra siden, men ikke fra tredjeparts-udbydere - prøv evt. at checke det.
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Jeg bruger Firefox 3.05 og den er sat til at godkende 3. parts cookies samt der ligger 6 stykker fra ad1.emediate.dk
Jeg har Firefox 3.04 og der fungerer det - update-funktionen virker ikke p.t.så jeg kan ikke udelukke at det er en bug i forbindelse med 3.05...må prøve igen når jeg kan opdatere Firefox, så kan vi fejlmelde det til emediate.
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Er også lidt irriteret. Tror det er tidsindstillngen på cookien den er gal med. Kommer på alle computere jeg bruger, hver evig eneste gang. Men naturligvis så efter ét luk i den enkelte session er den ikke mere. Tjek tiden. Og bed i øvrigt om et lidt pænere design, og det med at den skal vandre ind fra siden er sgu da kikset - vi skriver ikke 1998 :-)
er der stadig ingen, der har overvejet at få løst dette problem? Jeg kører Firefox 3.0.5. og er godt nok ved at være træt af det forpu.... pop-up billede.