Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

magento theme?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Ja jeg synes også templatemonster er en fantastisk ressource. I sær til inspiration.

Da jeg begyndte at kigge på Magento, var jeg også forbi templatemonster. Der var der endnu ingen Magentotemplates, men jeg kan godt se at det har ændret sig :) Men det kræver jo stadig lidt tilpasning.

Jeg købte faktisk dette template. Da jeg købte det var det kun tilgængeligt som OsCommerce template. Det var så meningen at jeg selv ville få lavet det om til Magento, men nu kan jeg se at designeren selv har "udgivet" det som Magento. Jeg valgte dog en helt anden stil - rigtig simpel og "kedelig" *G*

Hilsen Morten

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 01:19

At snakke om at designe en Magento shop (template) SAMT sætte varekatalog op for 10-12.000 er ganske enkelt en joke, med mindre kataloget altså indeholder et sted mellem 4-5 simple produkter? :-)

Indrømmet: kan engang imellem godt blive noget videre irrirteret på folk der lidt naivt mener at eks. 15.000 er meget for en webshop på en avanceret platform. At sætte al data der vedrører produkterne op i en Magento database inkl. ralationer til rel. produkter, upsale og crosssale - samt klargøring / opsætning af simple, bundle, configurable eller dl. produkter evt. med custom options er altså ikke noget man gør med venstre hånd - og det er en seriøs tidsrøver...

Fair nok man går den ekstra mile for at få nogle referencer på en ny platform - og fair nok at man benytter sig af det. Det ville jeg også selv - helt klart. Men et reelt bud på en 100% "unik" Magento løsning - dvs. med:

• Grafisk designudvikling fra scratch i photoshop/illustrator
  • Konvertering af grafisk design til W3 valideret XHTML/CSS template
  • Søgemaskineoptimeret produktkatalog opsætning inkl. weboptimerede billeder og tekster + data og relationer

Bør ligge med et startpris på MIN. 25.000,- + moms (og opefter alt efter katalogets omfang og med forbehold for hvad kommer til at eksta design til f.eks. produktpræsentaioner / bannere og deslige). Jeg kender folk der som standard siger 45-50.000 for en Magentoshop hvis de skal give elevator talen. Det lyder måske af meget. Omvendt har jeg også set latterlige bud herinde der udelukkende handler om at få fisk i nettet - f.eks 4.000 kr er der en her i tråden der byder. GIVE ME A BREAK - det kan ikke lade sig gøre at lave original Magento design template med originale elementer til alle delskabeloner til de penge - så lur mig om der ikke er en hage...

Ellers gør som foreslået af andre her i tråden - køb en færdig standardtemplate (ikke unik) og tilpas den med eget logo + div. - eller få en til det. Men stadig kommer man ikke udenom rugbrødsarbejdet med at opsætte et katalog.

Tjek evt. http://magento.me når vi rammer 2010. Der er en side på vej med et bredt udvalg af prisvenlige designskabeloner + moduler til Magento - og de vil være til rådighed på det domæne. Hvis du har ideer eller forslag i den retning til hvad der skal 'udbydes', så smid mig en besked...

Pøjpøj med det hele...

Hilsen Mads

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:21

Hej Mads

Nu er det jo en gammel tråd du har vækket til live, men vil alligevel meget gerne lige kommentere på dit indlæg da vi tilbyder en køreklar Magento løsning til 9.995,-

For at vi kan give en fast pris er der dog nogle forbehold. Vi har fx valgt ikke at oprette produkter (og dermed også produktkatergorier og attributes). Vi designer og implementerer dette design. Vi har dog support efter salget hvor vi netop kan svare på spørgsmål ang. dette, men det er stadig kunden selv der er ansvarlig for at gøre det.

Vores pris inkl. yderligere hosting hos magentohotel.dk og betalingsgateway hos epay.dk hele første år.

Grunden til at vi kan give denne super gode pris (synes vi selv) er at vi ud over at have optimeret processen, også outsourcer design og udvikling. Det er fx ikke unormalt at vi bruger over 25 timer alene på design. Derfor er det en fin forretning for os.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)