Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En plads ledig i Duckyard - kontorfælleskab i KBH NV

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Træt af at sidde derhjemme? Mangler du et puf og daglig sparring med andre e-iværksættere?

Flyt ind sammen med 7 andre Amino'er, som alle har internettet som omdrejningspunkt.

Frederik, andegårdens Adwords-ekspert, har desværre fået et job-tilbud som han ikke kunne sige nej til - dette betyder vi har en ledig kontorplads pr. 1. januar.

Prisen er 2.850 pr. måned, med to måneders dipositium - altså er du igang for under 10.000 kr.

Læs mere på kontorfællesskab : duckyard

Fang mig på 61307560 eller send mig en e-mail på ks@cygnet.dk - så kan du komme forbi og se stedet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:57

Pr. 1. maj har vi 2 ledige pladser i kontorfællesskabet.

Trænger du til at komme væk hjemmefra og få daglig sparring med andre aktive Amino brugere, så kig forbi www.duckyard.dk og ring til mig på 6130 7560 for en uforpligtende fremvisning.

Hvis du snupper to pladser pr. 1. maj kan vi sikkert finde en rigtig god pris.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:17

Vi har rykket lidt om på bordene og dermed fået plads til et bord mere hernede. Det betyder vi har kunnet få pris et hak ned.

Ny pris: 2.500 pr. måned.

Í denne pris får du godt selskab hver eneste dag, et lækkert hæve/sænkebord, kontorstol, forsikring, internet, falck halløj og 2 piccoliner der kommer dagligt og hygger om os.

Du kan evt. også prøve det gratis en uge - kig her: http://www.amino.dk/forums/t/67062.aspx

København Kontorfællesskab

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)