Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på A4 annonce?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Jeg vil høre hvad prisleje man skal forvente hvis man skal have lavet en annonce hos en grafiker (ved det svinger meget, men et par priseksempler ville være skønt)

Jeg forestiller mig en A4 (Udsalgs-)annonce leveres i PDF format.
Materiale i form af digitale billeder og tekst leverer jeg selv

Altså sådan at resultatet bliver lige som de annoncer man ser i diverse aviser fra brugsen, superbest m.m. :-)

På forhånd tak

Mette

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:11
Har du også i forvejen besluttet, hvordan tingene skal sættes op, eller skal der et par korrekturgange til.

Sådan en opgave ville jeg typisk lave på timebetaling med en aftalt max-pris.

Jeg villle nok gerne lige se materialet, før jeg giver en max-pris.

Du kan tjekke nogle af mine referencer på http://www.kjers.com/html/grafisk_design.html

Ring, hvisdu vil have et tilbud.

mvh Hans

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:06
Har sendt dig en PM ;)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:09

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 09:45
Hejsa!

Tak for jeres svar og den pæne mængde PMs :-)

Det er faktisk ikke noget jeg selv skal have lavet.
Men jeg får måske brug for at kunne henvise andre til gode steder at få det lavet :-)

Men er meget i tvivlv om hvor meget man kan forvente at komme til at betale for sådanne annoncer :-) og med oplysning af timeløn bliver jeg ikke meget klogere, jeg har joingen anelse om hvor meget tid der bruges på sådanne annoncer :-)

Hvor meget tid til i ansla at det tager at lave en tilbudsannonce med ex. 7 billeder hvor der er tilhørende før og nu priser samt en lille tekst til hver billede?

På forhånd tak

Mette

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:50
Hvis billeder, tekst og det hele er klar, tager det tager det ikke mere end 1 time at lave - det er jo ikke rocket science at sætte ting op.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Skrevet kl. 10:04
Selvfølgelig kan det være at billederne skal beskæres lidt og der skal nok også laves lidt design/layout

Når jeg selv afleverer annoncer hos avisen kommer jeg gerne med et A4 ark, men håndskrevne kruseduller (priser og tekst til billederne) og har så billeder af varerne på en cd.

Laver et layout. Nogle gange beskærer det billederne andre gange "klipper" der varen ud (så der ikke er en baggrund på billedet), og nogle gange kan billede bruges som det er.

Så det kan jo selvfølgelig godt variere lidt fra opgave til opgave.. men mon ikke det kan holdes inden for en time alligevel?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:09
Umiddelbart ja. Måske lidt længere lige den først og anden gang, da grafikeren/jeg lige skal sætte sig ind i netop hvordan du vil have det ser ud.

Dog kan fritlægning godt tage længere, meget længere tid. Brugte på et tidspunkt en hel weekend på at fritlægge 10 billeder. Det var ikke spændende men resultatet blev godt. Selvfølgelig kan det gøres hurtigere - men se f.eks. forsiden af Ekstra Blandet og BT, det set ikke godt ud.

Men tror ikke 1 - 1½ time er helt skudt forbi for at sætte en A4 side op hvis det umiddelbart lige er til.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:17
Kontakt Lars Hedahl på www.hedahl.dk han har en sindsyg dygtig kvindelig grafiker ansat som kan lave lige det du vil have, og til en fair pris.

/Henrik Meyer

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 18:43
Hej..

Jeg vil da også gerne tilbyde mine kompetencer. Har masser af erfaring med netop udarbejdelse af annoncer og kampagner inden for denne slags markedsføring. Ved alt om layout og design, samt færdiggørelse og levering af annonce materialer til trykte medier. Undrer mig dog over at du skal bruge en A4 annonce da det ikke er et typisk annonce format i gængse medier, så er det i et magasin/blad du skal bruge annoncen til..??

Jeg vil nok sige at en annonce som den du omtaler vil koste omkring.. 1.500 - 2.000 ex. moms hos sådan en hos mig. Men så får du også lidt mere end bare opsætning og DTP arbejde..

Tag evt. et kig på min grafiske kunnen på min webside og på de annonce eksempler jeg har samlet til lejligheden her.. www.tnt-factory.dk/annoncer.htm Dette er dog en midlertidig præsentation, da jeg arbejder på en ny webside med alt hvad hjertet kan begære inden for flash o.lign. inden længe. Så det er altså ikke fordi at i ikke må se eksemplerne ordentligt, men fordi billederne er altså beregnet til en anden form for præsentation..

Mange hilsner og god weekend:/Thomas

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)