Hej derude.. Jeg leger lige pt. med tanken om at udvide min forretning med en partner - jeg opstartet min webshop i 2007... og det går ligeså stille fremad. Og dog kunne jeg godt bruge meget mere tid og penge på projektet. -Men da jeg har fuldtids arbejde - er det lidt svært at give forretningen det den fortjener. Webforretningen er fuld funktionel med et lækkert design. Vi forhandler haveartikler, brugskunst og boligartikler m.m. Jeg søger en som kunne tænke at drive denne forretning i samme retning som jeg selv - til noget større!! Evt. med en butik.. Du skal have en interesse i det vi sælger - du behøver ikke at have nogen viden om have, planter el.ligende - men du skal brænde for iværksætteri og tænke kreativt. -Det gør dog ikke noget at du har kendskab til e-handel og evt. kendskab til markedsføring m.m. - du har måske selv en butik?... Jeg er bosat i Vestsjælland - så det optimal vil være at du også er det - men da det er e-handel, er der muligheder for at sammensætte et samarbejde, efter hvad vi nu finder ud af... Det vigtigste er at vi er på bølgelængde. For at få en del af partnerskabet - skal du forvente at skyde penge i projektet... Skrive lidt om dig selv og dine ideer m.m. - jeg vil derefter sende et link til min forretning. Glæder mig meget til at høre fra Jer derude! Vh. Lene
|
Partner til web-shop koncept
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)