Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal man satse på?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er sådan en som for nogle  underlige idéer. og nu sidder jeg med en igen.

der findes.

• pokemon korte
  • og magic korte
  • fodbold/ishockey/basketball kort

men tro de der er en chance for at kunne lavet noget i den dur?

det jeg har i tankerne er nok noget som mest minder om pokemon korte, men ville jeg mon have en chance?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56

Pokemón sælger jo på et allerede kendt brand ligesom sportskort, skal ikke kunne sige, hvordan Magic Kort opstod, men det er der vel ingen der interesserer sig for mere, efter MMORPG kom?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 15:17

spillert er lavet, det findes kun på computeren,  men er det lovligt at gå der ind og hente tegnerninger fra det spil?

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:39

Hvis der skal laves noget på et allerede eksisterende koncept, skal du regne med at de der laver f.eks. pokemon har rettet til at lave matriale derom, hvis du derimod laver kort som ikke har nogen relationer til andres produkter skulle det være en anden sag, men igen produktion af enormt mange kort og professional layout etc bliver en rigtig dyr fornøjelse. Kommer børn så igen ind i en butik vælger de ikke nødvendigvis de kort der ser sjovest ud, men dem som er cool at have og de relatere normalt til nogen TV eller Film agtigt...

Mvh
Mads

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 08
Skrevet kl. 16:34

ved ikke om du kender spillet wc3 = warcraft III

der har jeg fundet en mulighed i, og der kan man jo selv lave nogen baner. der jeg ville tage mine insprition fra, ved ikke om det blev staves rigtigt.

men må man det?

det er blizzard som har det jo, skal man kontakt dem først??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)