Hurra - så fik jeg omtale af min bog i pressen - og jeg har ikke engang fået iværksat min kampagne endnu. Nogen gange kommer tingene åbenbart også af sig selv. ![]() mvh Hans |

Hurra - så fik jeg omtale af min bog i pressen - og jeg har ikke engang fået iværksat min kampagne endnu. Nogen gange kommer tingene åbenbart også af sig selv. ![]() mvh Hans |
![]() |
Det er ikke nødvendigt at bo på landet for at få glæde af bogen ![]() mvh Carsten |
Jamen uha. Hvor er jeg dog glad for at se det link. Det ligner da lige en bog jeg skal ha'' fat i til vores lille landsbyudvalg. Hvorfor har jeg da ikke bare klikket på linket i din signatur Hans ![]() Mon ikke du snart får en pm ![]() |
![]() |
Stærkt, Hans! - Det er ikke så dumt et medie at få omtale i ![]() Jeg vil tilslutte mig Carsten, og ligeledes bekende mig som tilfreds kunde. Jeg købte først hæftet af nysgerrighed, men Projekthæftet er allerede blevet draget ind i et større projekt, som jeg virkelig håber bliver realiseret. Jeg viste simpelthen ikke hvilke muligheder der lå/ligger for at realiserer mange projekter, som man ikke rigtig viste hvad man kunne gøre ved. Og som der så rigtig står i omtalen, og Hans også skriver i hæftet, så tænk ikke i penge, men på selve projektet. Det ophæver en del censur over nogle af mine tanker/ideér. Jeg kan kun anbefale hæftet, også til den nysgerrige ![]() |
Mange tak for jeres ros. Den vil jeg bade i i aften, når jeg har delt de sidste blade ud. ![]() mvh Hans |
Hej Hans Tillykke med de fine anmeldelser. Godt gået. Klap dig selv på skulderen! |