jeg har pt. en opfindelse liggende på teknologisk institut, som efter planen står klar som en produtype først i det nye år. Har bl.a fået penge fra en fond til udviklingen, og arbejder pt. med muligheden for at starte firma op. mit "problem" er at jeg har flere ideer som jeg også tror på, og som jeg har undersøgt ikke findes på markedet, men jeg har ikke den tekniske viden til at færdiggøre disse, og søger hermed en alsidig ingeniør der bl.a ved lidt om trykluft og ventiler. det er selvfølgelig vigtig at du er dygtig, men ikke mindst at du har lysten til finde løsninger på problemer. vores fælles problem er at jeg ikke kan betale dig up front eller løbende pt., men jeg kan tilbyde dig en del af ideen, den kommende licensaftale eller firma. hvorfor går jeg ikke til teknologisk med ideerne tænker du måske, og det skyldes ikke, at jeg ikke har et glimrende samarbejde med dem, men at jeg nu ved hvor lang tid ting tar, og hvor frustrerende det er når andre bestemmer farten. Jeg vil forsøge at lave mine andre ideer så færdige som muligt selv, så hvis du har lyst til et spændende samarbejde, og helst ikke bor alt for langt fra Helsingør, så send mig et par ord. venligst A
|
ingeniør søges til opfindelse
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)