Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd og hjælp til opstart

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har for tiden en ide på tegnebordet omkring opstart af en hjemmeside. Selve konceptet kan jeg selvfølgelig ikke løfte sløret for på nuværende tidspunkt.

Det jeg har brug for jeres hjælp til er, at jeg mangler en der kan lave selve hjemmesiden.

Der er tale om en hjemmeside hvor der skal være mulighed for at lave et debat forum, søgefunktioner samt log-in system til den enkelte bruger af siden. Umiddelbart mener jeg ikke det er en avanceret side, men design og funktionalitet er de absolutte nøgleord.

Hvis i har gode råd og erfaringer i vil dele omkring ombygning/opstart af en hjemmeside er disse også hjertelig velkommen :)

Mvh Thomas Holst Frederiksen

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:32

Har du lavet en undersøgelse om grundlaget for din portal? Evt. en SWOT analyse?

Det er en ekstremt kort beskrivelse du kommer med. Kunne du specificere det noget mere?
Det du taler om ku jo bare være et forum der kan laves forholdsvist billigt og det ku også være en portal hvor udviklingen alene er ret dyr. Hvad skal mulighederne for eksempel være, når en bruger er logget ind? Skal de bar kunne rette deres navn eller skal der være flere funktioner? Jeg tror i hvert fald du er nødt til at specificere det noget mere, hvis du vil have nogle konkrete tilbud fra nogle af de mange gode webdesignere og programmører herinde. Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 13:16

Hej Joel...

Ja jeg har tænkt ideen igennem via bla. SWOT mm. og vurderer selv at grundlaget er ganske fornuftigt. Derudover er jeg pt igang med at få udarbejdet en fortrolighedserklæring, hvorefter jeg skal til møde med et par af mine potentiele kunder for selvfølgelig at undersøge hvorvidt der er behov for min "service".

Er svært at uddybe det yderligere uden at komme for meget ind på selve konceptet. Men hvis det er fordi du er interesseret i at give et direkte tilbud på siden, eller i det hele taget bare gerne vil give lidt hjælp med på vejen eller selv har erfaringer på området, vil jeg da meget gerne snakke videre med dig om det konkrete koncept : )

Men altså hvis jeg skulle komme med noget der bare kommer bare lidt tæt på det kan jeg f. eks. nævne www.kelkoo.dk og www.pricerunner.dk, Så har du da lidt at gå ud fra:) Men er dog stadig ikke helt det samme.

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)