Hej alle Aminoer Jeg har for tiden en ide på tegnebordet omkring opstart af en hjemmeside. Selve konceptet kan jeg selvfølgelig ikke løfte sløret for på nuværende tidspunkt. Det jeg har brug for jeres hjælp til er, at jeg mangler en der kan lave selve hjemmesiden. Der er tale om en hjemmeside hvor der skal være mulighed for at lave et debat forum, søgefunktioner samt log-in system til den enkelte bruger af siden. Umiddelbart mener jeg ikke det er en avanceret side, men design og funktionalitet er de absolutte nøgleord. Hvis i har gode råd og erfaringer i vil dele omkring ombygning/opstart af en hjemmeside er disse også hjertelig velkommen :) Mvh Thomas Holst Frederiksen
|
Har du lavet en undersøgelse om grundlaget for din portal? Evt. en SWOT analyse?
Det er en ekstremt kort beskrivelse du kommer med. Kunne du specificere det noget mere?
Det du taler om ku jo bare være et forum der kan laves forholdsvist billigt og det ku også være en portal hvor udviklingen alene er ret dyr. Hvad skal mulighederne for eksempel være, når en bruger er logget ind? Skal de bar kunne rette deres navn eller skal der være flere funktioner? Jeg tror i hvert fald du er nødt til at specificere det noget mere, hvis du vil have nogle konkrete tilbud fra nogle af de mange gode webdesignere og programmører herinde.