Tilengæld kan du jo så lige søge her på Amino efter fribetaling ... deres rygte er måske ikke de fedeste :) |
Kan man ikke finde nogle standard tekster til "handelsbetingelser" "Fortrydelsesret" og så videre, som jeg kan bruge?
Tilengæld kan du jo så lige søge her på Amino efter fribetaling ... deres rygte er måske ikke de fedeste :) |
Kan man ikke finde nogle standard tekster til "handelsbetingelser" "Fortrydelsesret" og så videre, som jeg kan bruge? |
ok.... det lader ikke til at de har det fedeste ry.... |
Hej Dankort er IKKE nødvendigt og det er IKKE korrekt at man ikke kan køre en forretning uden dankort. Jeg har en fin forretning kørende uden betalingskort og kunderne har det fint med bankoverførsel, at nogle så er nogle fjolser og udnytter kunderne så andre fremstår som de rene skurke er en anden ting. Jeg har i de 3½ jeg har kørt som selvstændig ikke oplevet en eneste anke imod, at betale med bankoverførsel. Jeg ved godt ærlighed hos nogle er noget som ligger i Rusland, men derfor behøves samtlige erhvervsdrivende blive sat i bos med den slags høns Venlig Hilsen Mogens Jørgensen Easy Webhost |
Den kan jeg også godt tilslutte mig ... dog tror je det har meget at sige at det primært at b2b :)
|
Det er også b2b jeg ville satse på i første omgang.... Men derfor er jeg alligevel tilhænger af at få dankort-betaling hurtigst muligt. Der er vist delte meninger om fribetaling. Jeg har snakket med en konkulega i dag der er godt tilfreds med dem. |
Hej Skriv mailadresse, så giver vi en pris for webshop. mvh. net088 |
Hvem i alverden er du? Nu har du spammet diverse tråde hele aftenen uden at linke til dit firma eller på anden måde fortælle hvem du er? (indtil dette sker kan jeg ikke anbefale jer at handle med manden) |
Mikkel Fandt følgende i en tråd : http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=27732925 Kinesisk navn, med en side som hostes vistnok på et kinesisk domæne ender på .cn Derudover en webshop, som efter 3 minutter stadigvæk ikke har hentet 20 billeder, 2 var endda opgivet. Man kan også købe for billigt, specielt osc commerce er jo efterhånden udgået software selvom nogle sikkert ikke vil erkende det. mvh MJ |