Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partnere søges længerevarende samarbejde gerne.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej interesserede:)

Jeg søger et "superhold" til at starte firma med mig og gerne skabe mere i fremtiden. Sammen er man stærkest. Jeg har altid drømt om at være selvstændig og arbejder med det i hovedet hver dag. 

Min ide er at starte Kaffebar - jeg har en go ide (det synes min kokke bror også og alle der har hørt det) og jeg har ambitioner!

Jeg er ikke så langt i processen, fordi jeg vil vente til holdet er samlet så det bliver fælles og ikke kun mine ideer, der bruges. Vi er også økonomisk fælles selvfølgelig. Jeg forventer ikke I har pengene nu, for det har jeg ikke, men forventer at i løbet af et lille halvt år skulle det kunne lade sig gøre at åbne alligevel. Det vigtigste for mig er at vi klikker og kan både arbejde og have det sjovt sammen, idet vi kommer til at skulle arbejde meget sammen både op til og i opstarten. De vigtigste kvaliteter er at I har drivet og lysten til at være selvstændig og gir den gas. 

Jeg er selv en kvinde på 25 og er bosat i København. Det er også her Kaffebaren skal startes, så I må gerne være bosat her også. 

Skriv en mail til mig på Pernillebsh@hotmail.com hvis I er interessede i at høre mere om min ide og hvad det evt. indebærer. 

Jeg glæder mig til at høre fra Jer

Vh

P

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)